بازدید 35230
خبر

فهرست خریدهای جدید استقلال برای نیم فصل دوم لو رفت

در جلسه هیات مدیره استقلال که هفته گذشته برگزار شد علاوه بر امضای صورت جلسه مالی دو فصل استقلال و همچنین صحبت در مورد آکادمی این باشگاه یکی از مباحث دیگر فهرست خرید این باشگاه برای نیم فصل دوم بوده است.
کد خبر: ۵۵۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 14 December 2015

در حالی که یک هفته دیگر تا آغاز نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر باقی مانده اما کما بیش از یک ماه قبل فهرست خرید تیم های مختلف لیگ برتر نقل محافل فوتبالی بوده و طبیعی است که اخبار نقل و انتقالاتی تیم های پرسپولیس و استقلال بیشتر از سایر تیم ها مطرح است.

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده های زیادی در مورد فهرست خرید و حتی مازاد مظلومی برای نیم فصل دوم استقلال مطرح شده که البته برخی از اسامی از سوی استقلالی ها یا تکذیب شده و یا در مورد آنها سکوت کرده اند.

در جلسه هیات مدیره استقلال که هفته گذشته برگزار شد علاوه بر امضای صورت جلسه مالی دو فصل استقلال و همچنین صحبت در مورد آکادمی این باشگاه یکی از مباحث دیگر فهرست خرید این باشگاه برای نیم فصل دوم بوده است.

بازیکنان مورد توجه مظلومی در هیات مدیره استقلال مورد بحث قرار گرفتند و به طور رسمی به کمیته نقل و انتقالات باشگاه ابلاغ شده تا با شروع نقل و انتقالات برای جذب نفرات اقدام لازم صورت گیرد.

البته مدیران استقلال برای جلوگیری از هر گونه ضرری و برای اینکه مشکلات گذشته در نقل و انتقالات بازیکنان پیش نیاید مصوبه ای را تصویب کرده اند مبنی بر اینکه هر مسئولی از کمیته نقل و انتقالات با بازیکنان به توافق برسد و قرارداد امضا شود همان مسئول مربوطه مسئولیت فسخ قرارداد بازیکن را برعهده دارد.

باشگاه استقلال این تصمیم را گرفته تا مشکلاتی که بابت قرارداد با بازیکنانی نظیر جاسم کرار و ریوالدو  به وجود آمد تکرار نشود.

طبیعی است که استقلال برای جذب نفرات مورد نیاز مظلومی کار راحتی در پیش ندارد و تیم هایی که این بازیکنان را در اختیار دارند حاضر نیستند به همین راحتی بازیکنان خود را از دست بدهند. در فهرست مظلومی از بختیار رحمانی( تراکتورسازی)، داریوش شجاعیان(گسترش فولاد) و گابریل بازیکن سابق پرسپولیس در پست هافبک طراح اسم آورده شده است که نشان از خلا بزرگ آبی ها در میانه میدان دارد.آنها حتی به جباری هم پیغام دادند اما مجتبی تا سال آینده تحت قرارداد قطری هاست.

مظلومی برای پر کردن جای جاسم کرار عراقی که هیچ سودی امسال برای آبی پوشان نداشت و جزز ضرر ثمری برای استقلال نداشت به دنبال جذب دو بازیکن از سه نفر یاد شده است. نکته مهم این است که وضعیت سربازی بختیار رحمانی هنوز مشخص نیست. هر چند عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بارها با قاطعیت اعلام کرده که رحمانی تا پایان فصل جاری سرباز است اما شنیده های دیگر هم حاکی از این است که رحمانی در نیم فصل می تواند از این تیم جدا شود. رحمانی به تازگی هم بعد از بازی روز گذشته با استقلال از تعویض خود که توسط امیر قلعه نویی انجام شد ابراز گلایه کرده است. باید دید استقلال می تواند این بازیکن را در اختیار بگیرد یا خیر.

همچنین پیش از این فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در مورد زمزمه های حضور شجاعیان در استقلال نیز در گفت و گو با فارس تاکید کرده بود که برای این بازیکن بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس زود است اما شاید گابریل که با بی مهری برانکو روبرو شد تنها گزینه ای باشد که استقلال برای راضی کردن او کار سختی نداشته باشد.

اما مظلومی در خط حمله هم فکرهایی دارد. او برای تقویت این پست خود دست روی مسعود حسن زاده از ذوب آهن یا آرش افشین از ملوان گذاشته است. استقلال دو فصل است که دنبال این دو بازیکن است اما هر بار به دلایلی در جذب یکی از این دو بازیکن ناکام می ماند. امسال ذوب آهن یکی از مدعیان قهرمانی است و باید دید یحیی گل محمدی از بازیکنی مثل حسن زاده می گذرد یا خیر. در مورد آرش افشین هم همان وضعیت بختیار رحمانی مطرح است و اینکه آیا او دیگر در نیم فصل سرباز نیست؟

علی حمودی دیگر بازیکنی است که در فهرست مظلومی نامش دیده می شود. بازیکنی که طبق نظر کادرفنی استقلال در صورتی که میلاد فخرالدینی در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شود به طور حتم در تیررس استقلال است و از گزینه های جدی برای بازگشت به اردوگاه آبی به شمار می رود.

باید دید از هفته آینده دوم دی که نقل و انتقالات شروع می شود باشگاه استقلال در جذب نفرات مورد نیاز مظلومی چقدر موفق عمل می کند و حتی شاید مظلومی مجبور شود لیست دومی را در اختیار باشگاه قرار دهد.خبرنگار ورزشی فارس امروز در انجمن بین المللی ورزش برای بانوان وقتی با بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال روبرو شد و قصد داشت در مورد فهرست مورد نیاز مظلومی صحبت کند افشارزاده حاضر به گفت و گو در مورد مسائل باشگاه استقلال نشد و اعلام کرد اگر در مورد مسائلی غیر از استقلال سوال دارید من در خدمتم. البته این رویه مدیریتی افشارزاده در دو سال گذشته بوده است. او وقتی نخواهد در مورد موضوعی در استقلال صحبت کند از پاسخ دادن طفره می رود. همانند تمامی پرونده های انضباطی و حاشیه های کرار که افشارزاده هرگز به طور شفاف در مورد آنها صحبت نکرد و هر بار مسئله را به هفته بعدی موکول می کرد و در نهایت هم کار کرار به جدایی از استقلال کشید.

اکنون طرفداران استقلال را به روزهای نقل و انتقالات متوجه می کنیم تا شاهد باشند که باشگاه استقلال برای تقویت تیم خود با چه بازیکنانی وارد مذاکره می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان