بازدید 12462
با آغاز رزرو هتل و بهره برداری از سالن های همایش و جشن ها؛

هتل اسپیناس پالاس میزبان گردشگران و دیپلمات ها در دوران پساتحریم + عکس

هتل اسپیناس با داشتن استانداردهای روز دنیا و با معماری ایرانی - اسلامی به نماد گردشگری کشور تبدیل شده است که این همان نشانه افتخار و نشانه بی اثر بودن تحریم هاست.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 14 December 2015
آیا اصلاح طلبان به «دبیر» اعتماد خواهند کرد؟ هتل اسپیناس با داشتن استانداردهای روز دنیا و با معماری ایرانی - اسلامی به نماد گردشگری کشور تبدیل شده است که این همان نشانه افتخار و نشانه بی اثر بودن تحریم هاست.

به گزارش «تابناک اجتماعی»، علی اصغرامیری مدیرعامل هتل اسپیناس پالاس با ذکر این مطلب گفت: همانطور که مستحضر هستید اخیرا و در حاشیه اجلاس جهانی نفت و گاز که در تهران برگزار شد، اسکان و اقامت فرستاده ویژه پوتین، وزیر انرژی، وزیر بهداشت، معاون وزیر دارایی، معاون نخست وزیر و رییس بزرگترین شرکت نفتی و شریک تجاری رییس جمهور روسیه در هتل اسپیناس بود که با رایزنی مقامات ارشد دولت ایران این هتل به عنوان اقامتگاه و مقر اصلی همراهان پوتین در تهران انتخاب شد.

وی ادامه داد:همچنین طی چند ماه گذشته مسعود سلطانی ‌فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری ازمحل پروژه هتل اسپیناس پالاس، مراحل ساخت و نیز پیشرفت فیزیکی آن بازدید کردند و ایشان با حضور در طبقات مختلف هتل و بازدید از بخش های در حال ساخت و طراحی های منحصر بفرد به کار رفته در بخش های مختلف از انجام چنین پروژه ای در کشور ابراز خرسندی کردند.

همچنین، سلطانی فر و نهاوندیان ضمن بازدید از بخش های مختلف هتل از چگونگی ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در آینده مطلع شدند و ابراز امیدواری کردند که این هتل هرچه سریعتر به عرصه خدمت رسانی در حوزه گردشگری وارد شود و به ارائه خدمات هتلداری به روز ودر سطح بین المللی بپردازد.هتل اسپیناس پالاس واقع در شمال غربی تهران با حدود پانزده هزار متر مربع زمین در برگیرنده ی امکاناتی شامل مراکز اقامتی و ورزشی وپذیرایی، 14 سالن اجتماع و یک کنسرت هال با ظرفیت 2500 نفر است.


همچنین، ساختمان هتل با 28 طبقه اقامتی و تفریحی و آموزشی، 520 اتاق و در مجموع 440 واحد از شیک ترین و جدیدترین امکانات اقامتی در سطح بین الملل طراحی و اجرا شده ودارای جذاب ترین مراکز اقامتی تفریحی بعد از انقلاب اسلامی در ایران است .

گفتنی است، هتل اسپیناس پالاس با طراحی برگرفته از معماری ایرانی و بکار گیری نماد هایی زیبا از معماری اصیل ایرانی- اسلامی با استفاده از تجهیزات و مصالح مرغوب در ساخت و ساز هتل می تواند نمادی در صنعت گردشگری کشور و رونق آن باشد.

امیری خاطر نشان کرد: این هتل دارای بهترین امکانات به منظور دسترسی سریع مسافران از بخش محوطه داخلی و از طریق مسیر دسترسی اختصاصی از ضلع غرب مجموعه به بزرگراه های منتهی به فرودگاه حضرت امام(ره) است و تلاش ما براین است تا این هتل پس از بهره برداری به نمادی در حوزه گردشگری کشور تبدیل شود و بتواند در راستای رونق گردشگری کشور تاثیر گذار باشد.


 وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است، هتل اسپیناس پالاس در حال حاضر در حال رزرو سالن های همایش و جشن ها بوده که بزودی و با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان آماده بهره برداری و افتتاح است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار