بازدید 2699

جهنم٬ خانه ابدی اعضای جنایتکار داعش است

منصور حقیقت‌پور
کد خبر: ۵۵۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 14 December 2015
در شرایط کنونی بخش عمده ای از اعضای این گروه تروریستی را افراد تبعه این برخی کشورهای عربی و آفریقایی مانند لیبی و تونس٬ تشکیل می‌دهد٬ اما اکثریت مردم این کشورها به هیچ اجازه فعالیت و قدرت گرفتن داعش را نمی‌دهند.

در چند مدت اخیر ائتلاف چهارگانه ایران٬ روسیه٬ عراق و سوریه ضربات مهلکی را به بدنه گروه‌های تروریستی به ویژه داعش در سوریه وارد کرده‌اند و عملا شاهد هستیم که قدرت این گروه نسبت به ایام آغاز تشکیل آن افول چشمگیری کرده است.

داعش در آینده‌ای نزدیک در منطقه نابود می‌شود٬ احتمال انتقال نیروهای این گروه تروریستی به کشورهای آفریقایی وجود دارد٬ اما قطعا قهر انقلابی مردم مسلمان در تمام کشورها نمی‌گذارد که این گروه تروریستی به فعالیت منحوس خود ادامه دهد.

گروه تروریستی داعش به طور حتم تنهایی جایی که می‌تواند زندگی و به فعالیت خود ادامه دهد٬ جهنم است و این گروه در این دنیا و در کشورهای جهان هیچ جایی ندارد.

در شرایط کنونی بخش عمده ای از اعضای این گروه تروریستی را افراد تبعه این کشورها تشکیل می‌دهد٬ اما اکثریت مردم این کشورها به هیچ اجازه فعالیت و قدرت گرفتن داعش را نمی‌دهند.

دشمنان اسلام در سال‌های اخیر با حمایت از گروه تروریستی داعش٬ آسیب بسیاری را اسلام و کشورهای مسلمان وارد کردند٬ قطعا این اقدامات در آینده‌ای نزدیک به دشمنان اسلام پاسخ داده می‌شود.

اخیرا دیده شده است که سرکردگان و عناصر داعش از عراق و سوریه از راه دریا به سمت لیبی به ویژه به سمت شهر ساحلی سرت که تحت کنترل این گروه تروریستی است مهاجرت کرده اند. بر اساس برخی از احتمالات، ابوبکر بغدادی سرکرده اصلی داعش هم به دلیل تشدید حملات نظامی به مواضع این گروه در عراق و سوریه به سمت سرت گریخته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار