بازدید 3278
فوتبال اروپا

رئال هدیه بارسا را دست نخورده پس فرستاد/اتلتیکومادرید به صدر رسید

مهاجمین میهمان به خصوص بنزما در به ثمر رساندن ضربات آخر، با دقت عمل نکردند. افت عجیب رونالدو در این دیدار مشهود بود و او حتی یک فرصت معمولی هم خلق نکرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴ 14 December 2015

رئال مادرید با هدایت بنیتس نتوانست از فرصت طلایی کاهش فاصله با دو رقیب صدرجدولی اش استفاده کند و با قبول شکست ۱-۰ مقابل ویارئال، از کورس بالانشین های لالیگا عقب افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین بازی از هفته پانزدهم فوتبال اسپانیا با شکست یک برصفر رئال مادرید در مقابل ویارئال به پایان رسید.دراین بازی حساس که در ورزشگاه ال مادریگال و با قضاوت اوندیانو برگزار می شد، بیش از ۲۰ هزار نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

رئال هدیه بارسا را دست نخورده پس فرستاد/اتلتیکومادرید به صدر رسید

تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی به چند فرصت دست یافت که یکی از آن ها توسط بازیکن سابق رئال مادرید به گل تبدیل شد. سولدادو موفق شد در دقیقه نهم گل اول ویارئال را به ثمر برساند. رئال که در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود به فرصت های زیادی نرسید و در عوض، ویارئال روی ضدحملات و پرس سنگین، به موقعیت های متعددی دست یافت که قدر انها را ندانست.

مادرید در نیمه دوم بازی را هجومی تر آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی فشار زیادی به میزبان وارد کرد، آنها به چند فرصت خوب رسیدند که مهاجمین میهمان به خصوص بنزما در به ثمر رساندن ضربات آخر، با دقت عمل نکردند. افت عجیب رونالدو در این دیدار مشهود بود و او حتی یک فرصت معمولی هم خلق نکرد. در نهایت در مسابقه ای که ویارئال حساب شده و منطقی دفاع و حمله کرد، سه امتیاز حساس بازی را بدست آورد. رئال با این باخت، نه تنها اختلاف را کم نکرد، بلکه اکنون نسبت به دو رقیب سنتی و دیرینه خود، با ۵ امتیاز کمتر، در جایگاه سوم ایستاده است.ویارئال نیز با این برد، ۲۷ امتیازی شد و اکنون پنجم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر