بازدید 8392

روایت وکیل زنجانی از جلسه غیرعلنی دادگاه

وکیل متهم ردیف اول نفتی، جلسه امروز دادگاه را بسیار مثبت و پربار ارزیابی کرد و گفت: یقین دارم دستگاه قضا با تمام تلاشهای انجام داده شده در پی صدور رای عادلانه است.
کد خبر: ۵۵۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 13 December 2015
رسول کوهپایه زاده بعد از جلسه غیرعلنی دادگاه متهمان نفتی در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز مسائلی مطرح شد که به منافع ملی ، امنیت ملی و مسائل کلان کشور مربوط بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما وی گفت: حسب دستور و تاکید سه باره رئیس دادگاه حاضران در جلسه متعهد و مکلف هستند که به هیچ وجه مطالب منتشر شده در دادگاه را جایی درج نکنند.

وکیل زنجانی با بیان اینکه دادگاه برای کشف واقعیت و احراز حقیقت در واقع به دنبال این است که با هر وسیله ممکن واقعیت را کشف کند، تصریح کرد: جلسه امروز به صورت غیرعلنی برگزار شد تا متهمان با آرامش بیشتر و امنیت خاطر بهتر بدون اینکه آفتی متوجه مجموعه کشور شود مسائل را مطرح کنند.

کوهپایه زاده ادامه داد: فکر می کنم آخرین جلسه غیرعلنی بود که به درخواست سه متهم پرونده برگزار شد.

وی افزود: امروز هر سه نفر صحبت کردند و صحبتهای مطرح شده لزوم غیرعلنی برگزار شدن دادگاه را بر حاضران بیشتر مشهود کرد و این گفته ها کمک شایانی به کشف حقیقت می کند. 

وی در پاسخ به سوالی که آیا دوباره دادگاه ممکن است به صورت غیرعلنی برگزار شود، گفت: اگر متهمان درخواست کنند و دادگاه صلاح بداند شاید دوباره جلسه غیرعلنی داشته باشیم. 

کوهپایه زاده گفت: در این جلسه چند دقیقه ای نیز من صحبت کردم. 

جلسه بعدی دادگاه متهمان نفتی فردا صبح به صورت علنی برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل