بازدید 4787

امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در روز جاری (یکشنبه 22آذر) خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 13 December 2015
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در روز جاری (یکشنبه 22آذر) خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که از ساعت 14 روز دوشنبه 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده، امروز،یکشنبه 22 آذر ماه پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان ضرورت دارد که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان و زمان برگزاری آزمون نیز اظهار کرد: تا ساعت 8 امروز،یکشنبه 22 آذرماه، تعداد 251 هزار و 347 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند. این آزمون در صبح و عصر روز پنج شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت سال 95 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر