بازدید 14295

پرداخت کمک هزینه ازدواج تأمین اجتماعی

کد خبر: ۵۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵ 13 July 2009
سرپرست اداره کل فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور جبران بخشی از هزینه های ازدواج، کمک هزینه ازدواج می پردازد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی، "احمد پایور" خاطرنشان کرد: این کمک هزینه به بیمه شدگانی که برای اولین بار ازدواج می کنند پرداخت می شود و میزان آن معادل یک ماه متوسط مزد یا حقوق بیمه شده است.

وی برقراری ارتباط بیمه شده با کارگاه محل اشتغال، عقد ازدواج از نوع دائمی و پرداخت حداقل بیمه 720 روز کاری به شعب تأمین اجتماعی و نیز دارا بودن دو سال سابقه حق بیمه را ازجمله شرایط پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان واجد شرایط برشمرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
پرداخت کمک هزینه ازدواج با شرایط اعلام شده از ابتدایی ترین تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی بوده که سابقه پرداخت دیرینه دارد و اعلام این خبر جای تعجب دارد!!
فرزندان كاركنان چطور؟
پس فرزندان بيمه شده چكار كنند ايا شامل انها مي شود
اين قانون قديمي است و ساليان سال است كه اجرا ميگردد
اينو كه چند سال پيشم ميدادن

پارسال خودم گرفتن

فقط یک ماه متوسط مزد؟
این که مبلغی نمیشه آخه، شاید فقط پول کرایه ی لباس عروس دربیاد...
اي بابا اين كه خبر جديد نيست از قبل هم پرداخت ميشد ... اين بابا را فكر كنم جديدا از حراست سازمان تأمین اجتماعی آوردند گذاشتن سرپرست !!!!!
این هم یک نوع معارفه سرپرستی با خبر چندین ساله است!!!!
سازمان تامین اجتماعی برای کسانی که هفده هجده سال حق بیمه پرداخت کردهاند و بیمه بیکاری هم به مدت دو سال دریافت نموده و در حال حاضر بیکار هستند چه جوابی دارد. کی باید تامین اجتماعی واقعی در این مملکت اجرایی شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی