بازدید 3693

مربیان تیم ملی در تبریز سنگ قلاب شدند

کد خبر: ۵۵۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 11 December 2015

مربیان تیم ملی فوتبال پایه که برای حضور در بازی تراکتورسازی و فجر سپاسی شیراز به تبریز دعوت شدند، مورد بی‌مهری مسئولان فوتبال استان قرار گرفتند و برای ساعت ها سرگردان ماندند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که کوروش برمک و علیرضا پورمند، دو مربی تیم ملی جوانان کشور برای حضور در بازی دو تیم جوانان تراکتورسازی و فجرسپاسی در تبریز حاضر شده‌اند اما هیچ یک از مسئولان فوتبال تبریز، مسئولیت این دعوت را بر عهده نگرفته‌اند که این موضوع موجب سرگردانی آن‌ها شده است.

کوروش برمک ایسنا در خصوص این وضعیت به ایسنا گفت: در صحبت‌هایی که با آقای پیروانی داشتیم، استان آذربایجان‌شرقی را به عنوان اولین بازدید کمیته جوانان در نظر گرفتیم و طبق روال این کمیته، دو تا سه هفته قبل از اعزام مربیان به هر استان، هیات فوتبال آن استان را از ورود مربیان مطلع می‌سازند. به شخصه، دو هفته پیش با فردی به نام عظیم عبدالله‌پور از هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی هماهنگی‌های لازم را انجام دادم ولی از شب گذشته موبایل ایشان از دسترس خارج شده و به آقای داداشیان تماس گرفتم و ایشان اعلام کردند که از جریان خبر ندارند. بعد از نیم ساعت شماره‌ای به من دادند و گفتند با مسئول آکادمی باشگاه تراکتورسازی تماس بگیرم.مسئول آکادمی تراکتور هم از موضوع، اظهار بی‌اطلاعی کرده و شماره آقای بیرام‌زاده، رییس آکادمی تراکتور را به من دادند و از وقتی وارد تبریز شده‌ایم، موبایل ایشان خاموش است.

برمک گفت: رییس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی هم پاسخگوی تماس‌های ما نیستند و این که ما را به یکدیگر پاس می‌دهند، این موضوع باعث ناراحتی‌مان می‌شود. خیلی از استان‌ها دوست دارند که مربیان تیم ملی به استان‌شان بیایند و اگر آذربایجان‌شرقی دوست ندارد مربیان پایه کشور به تبریز بیایند، یک بار اعلام کنند که بودجه لازم را برای پذیرایی از ما ندارند.بعد از این جریانات، آذربایجان‌شرقی به دبیر دپارتمان جوانان فدراسیون اعلام کرده که برای پذیرایی از مربیان پایه بودجه ای ندارد و این موضوع باعث تعجب ما شده است.

مربی تیم ملی فوتبال جوانان تاکید کرد: به علیرضا پورمند هم گفتم که امروز به خاطر فوتبال کشور، این سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و از ساعت 9 صبح که وارد تبریز شده‌ایم، همه تلفن‌ها خاموش شده است. به هر حال اشکالی ندارد و بالاخره یک وعده غذا هم نخوریم، اتفاقی برای ما نمی‌افتد و فقط برای استانی مثل آذربایجان‌شرقی، چنین رفتاری قابل قبول نیست.شاید آقای ششگلانی از جریان خبر ندارد زیرا اگر از حضور ما باخبر بود، قطعاً چنین رفتاری نمی‌کردند. فقط می‌خواهم بدانم وقتی می‌گویند بودجه‌ای برای مربیان پایه ندارند، آیا آقای ششگلانی در جریان این بودجه است یا نه؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار