بازدید 3652
فوتبال اروپا

شکست ناباورانه بایرن وسیتی؛ صدرنشینان آلمان و انگلیس

باخت به قیمت از دست رفتن صدرنشینی و سقوط مردان الاتحاد تا رده سوم بود چرا که لستر با هدایت رانیری سه گل به سوانسی زد تا دوباره صدر را پس بگیرد و آرسنال هم با پیروزی آسان تا دومی بالا آمد. بایرن هم طلسم نباختنش را با سقوط مقابل گلادباخ پاره کرد.
کد خبر: ۵۵۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 05 December 2015

دو غول پرستاره فوتبال اروپا که صدرنشین لیگ های آلمان و انگلیس محسوب می شدند در آغاز هفته پانزدهم بوندس‌لیگا و لیگ برتر جزیره باختند.

شکست ناباورانه بایرن وسیتی؛ صدرنشینان آلمان و انگلیس

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ آلمان تیم شکست ناپذیر بایرن‌مونیخ در دیداری که در نیمه دوم 3 گل از گلادباخ دریافت کرده تن به شکست داد تا اولین باخت شاگردان گواردیولا در فصل جاری رقم بخورد و نگرانی کارشناسان از نابود شدن حس رقابت و هیجان از این لیگ پرتماشاگر تا حدودی رفع شود. گلادباخ در نیمه دوم بین دقایق 54 تا 68 سه بار موفق به گشودن دروازه نویر شد تا هشتمین برد فصل شاگردان آندره شوبرت رقم بخورد. در جدول بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 40 امتیاز در صدر و گلادباخ با 26 امتیاز در مکان سوم قرار دارد تا همچنان فاصله ها نجومی باشد.

شکست ناباورانه بایرن وسیتی؛ صدرنشینان آلمان و انگلیس

در لیگ برتر انگلیس هم منچسترسیتی شکست تلخ دو بر صفر را در استادیوم بریتانیا مقابل استوک‌سیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس متحمل شد.شاگردان پیگرینی که با 29 امتیاز در صدر جزیره قرار داشتند دو بار توسط آرتانوویچ در دقایق 7 و 15 با پاس‌های گل ژردان شقیری تسلیم شدند. این باخت به قیمت از دست رفتن صدرنشینی و سقوط مردان الاتحاد تا رده سوم بود چرا که لستر با هدایت رانیری سه گل به سوانسی زد تا دوباره صدر را پس بگیرد و آرسنال هم با پیروزی آسان تا دومی بالا آمد.

نتایج مسابقات امروز بوندس لیگا

مونشن گلادباخ 3 - بایرن مونیخ یک

هرتابرلین 2 - بایرلورکوزن صفر

اینگولشتاد یک - هوفن‌هایم یک

کلن صفر - آگزبورگ یک

هامبورگ یک - ماینس 3

 

نتایج مسابقات امروز لیگ برتر

لستر سیتی 3 - سوانسی صفر

آرسنال 3 - ساندرلند یک

منچستر یونایتد صفر - وستهام صفر

ساوتهمپتون یک - استون ویلا یک

واتفورد 2 - نوریچ صفر

وست بروم یک - تاتنهام یک


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار