بازدید 7275

هواپيماهای فرانسه مواضع داعش را هدف قرار دادند

به گفته وزارت دفاع فرانسه، جنگنده های فرانسوی اوایل شب دوشنبه در عملیات موسوم به «شمال» شرکت کرده و مواضعی را در خاک عراق مورد هدف قرار دادند. «شمال» نامی است که فرانسه، از تاریخ بیستم سپتامبر 2014 به حضور نظامی خود در عملیات ائتلاف بین المللی ضد داعش داده است.
کد خبر: ۵۵۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۰ 02 December 2015
وزارت دفاع فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد جنگنده های نیروی هوایی این کشور در حملات دوشنبه شب به مواضع داعش در عراق، شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، در حمله نیروهای ائتلاف ضد گروه تروریستی-تکفیری داعش، که شامگاه روز دوشنبه صورت گرفت، یک کارگاه صنعتی که از آن برای ساخت و نگهداری مواد منفجره استفاده می شد، مورد هدف قرار گرفت.

به گفته وزارت دفاع فرانسه، جنگنده های فرانسوی اوایل شب دوشنبه در عملیات موسوم به «شمال» شرکت کرده و مواضعی را در خاک عراق مورد هدف قرار دادند.

«شمال» نامی است که فرانسه، از تاریخ بیستم سپتامبر 2014 به حضور نظامی خود در عملیات ائتلاف بین المللی ضد داعش داده است.

بر اساس این گزارش، هدف از عملیات دوشنبه شب حمله به یک منطقه صنعتی در «القائم» - واقع در استان الانبار، نزدیک مرز سوریه - بوده است. به گفته وزارت دفاع فرانسه، این محل به طور کامل منهدم شد.

در این عملیات یک ساعته، 15 هواپیمای متعلق به نیروهای ائتلاف ضد داعش شرکت داشتند. وزارت دفاع فرانسه در ادامه تصریح کرد نیروهای هوایی این کشور روزانه چهار یا پنج عملیات علیه داعش انجام می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی