بازدید 8491

آمبولانس های لیگ تبلیغی اند، نه برای نجات جان بیماران!

زمانی که مردم به سراغ آمبولانس های داخل ورزشگاه می روند، آنها اعلام می کنند جزو تبلیغات محیطی هستند ! در واقع طوری پارک شده اند که تصاویر تلویزیونی نشان شان بدهد و شماره تلفن و نام آمبولانس خصوصی تبلیغ شود و البته ظاهرا هیچ امکاناتی نظیر احیا و یا دستگاه اکسیژن نداشته اند
کد خبر: ۵۵۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 02 December 2015

در خلال بازی نفت و پرسپولیس، دو مورد از حال رفتن هواداران به وجود آمد و اتفاقا مورد اول به فوت انجامید. اینکه چرا در ورزشگاه دو آمبولانس شیک وجود داشته باشد اما آنها به وضعیت بیماران نرسند، یک تراژدی واقعی است.

به گزارش تابناک ورزشی، مرگ هوادار ۶۹ ساله پرسپولیس به اندازه کافی دردناک بود ودرباره این اتفاق هم مسئولان مختلف اورژانس، ورزشگاه تختی و دیگر کسانی که مربوط به این ماجرا هستند، صحبت کرده اند اما ابهاماتی هم در این باره مطرح است که ای کاش کسی پیدا شود و آنها را برطرف کند.

حضور دو آمبولانس داخل ورزشگاه تختی شاید خیال ها را راحت می کرد. اینکه دو آمبولانس مجهز داخل ورزشگاه شرق تهران بوده اند که در صورت یک اتفاق غیرمترقبه وارد کار می شوند و جان آسیب دیده یا آسیب دیدگان را نجات می دهند اما چرا آمبولانس های داخل ورزشگاه نتوانسته بودند به وضعیت بیماران برسند و اساسا چرا دو آمبولانس و اتوبوس اورژانس خارج از ورزشگاه بوده اند؟

عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران دراین باره به سایت برنامه نود می گوید: « زمانی که مردم به سراغ آمبولانس های داخل ورزشگاه می روند، آنها اعلام می کنند جزو تبلیغات محیطی هستند و نمی توانند کمکی به بیماران کنند!» در واقع طوری پارک شده اند که تصاویر تلویزیونی نشان شان دهد و شماره تلفن و نام آمبولانس خصوصی تبلیغ شود و البته ظاهرا در نقش وانت ظاهر شده اند و هیچ امکاناتی نظیر احیا و یا دستگاه اکسیژن نداشته اند، فقط پارک شده اند و پول داده اند تا تبلیغ شوند!

آن وقت آمبولانس های ۱۱۵ خارج از ورزشگاه و در فاصله سه دقیقه ای ورزشگاه بوده اند. دو دقیقه که التماس مردم به آمبولانس های خصوصی طول کشیده، سه دقیقه هم طول کشیده تا آمبولانس های اصلی بیایند و ۵ دقیقه پیرمرد هوادار پرسپولیس زیر دست مردم بوده و هر کس هم با هر روشی دست به احیا زده و در نهایت تلاش ها به جایی نمی رسد و هوادار بخت برگشته فوت می کند.

این آمبولانس ها جزو تبلیغات محیطی لیگ برتر است یا هیات فوتبال تهران؟ یا ورزشگاه تختی؟ به چه قیمت؟ به قیمت جان افراد؟

دراین باره بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: دو گروه آمبولانس برای مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته می شود. گروه اول آمبولانس های ناجی هستند که به برای رسیدگی به وضعیت بازیکنان و مربیان درنظرگرفته شده اند. دسته دوم برای آمبولانس هایی هستند که خارج از ورزشگاه مستقر هستند و اتوبوس اورژانس هم کنارشان حضور دارد و برای رسیدگی به وضعیت مردم تعبیه شده اند. گروه دوم زیرنظر اورژانس تهران هستند اما گروه اول کاملا خصوصی هستند و با باشگاه ها قرارداد دارند. اورژانس تهران مسئول رسیدگی به تماشاگران و حفظ جان آنان است و تا آنجایی که می دانم خیلی سریع بالای سر بیمار رسیدند اما بیمار چون سن بالایی داشت و سابقه کسالت هم داشت جان به جان آفرین تسلیم کرد.»

اما سوال این است که چرا آمبولانس های خصوصی به این هوادار کمک نکرده اند؟ چرا حرف های مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با حرف های دیگر مدیران فرق دارد؟ واقعا پشت دروازه ها آمبولانس پارک شده بود یا وانت؟ آیا نجات جان بیمار، به مربی یا بازیکن و تماشاچی بودن ربط دارد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار