بازدید 24381

معرفی برگزیده جشنواره ملی تولیدکنندگان جوان

کد خبر: ۵۵۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 01 December 2015
مهدی بستانچی عضو جوان هیات مدیره شرکت تولیدی "دمنده" لوح تقدیر و تندیس یادبود نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان رادریافت کرد.

در مراسم برگزاری نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان که در سالن همایش های صدا و سیما با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ،سید حسین هاشمی استاندار تهران و جمع کثیری از اهالی صنعت و معدن برگزار شد، مهدی بستانچی عضو هیات مدیره شرکت تولیدی دمنده به عنوان مدیر و تولید کننده برتر جوان استان تهران مورد سپاس ویژه قرار گرفت و لوح و تندیس ویژه این مراسم را دریافت کرد.

این مدیر جوان در حال حاضر عمده توجه خودرا در فرایند مدیریت شرکت تولیدی دمنده به هدایت واحد مهندسی و واحد صادرات معطوف داشته است .

شرکت دمنده بیش از 160 مدل فن خانگی,صنعتی و تاسیساتی را مطابق با استانداردهای جهانی تولید و به بازارهای داخلی وصادراتی عرضه می کند.

واحد مهندسی دمنده روی اجرای تمام فرایندها، روش های ساخت ،نقشه ها ، مراحل تولید و بهبود مستمر روشهای تولید نظارت دقیق کرده و واحد صادرات نیز موفق شده است بیش از 30 درصد تولیدات شرکت را در آن سوی مرزها به فروش رساند.

مهدی بستانچی در حاشیه مراسم نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان 1394 با تاکید بر اینکه استراتژی جهانی شدن تولیدات دمنده و تولید برون گرا با قوت هرچه بیشتر در مدیریت شرکت دمنده پیگیری خواهد شد، خواستار حمایت عملی دولت از صنعت عظیم تاسیسات شد که به گفته وی در بازار ایران بیش از10 هزار میلیارد تومان گردش مالی سالانه آن است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل