بازدید 2866
وزیر کشور مطرح کرد:

ممانعت جدی از خروج افراد فاقد گذرنامه

وزیر کشور گفت:ت: ورود تدریجی زائران و مدیریت صحیح بازگشت آنها از شهر کربلا موجب کاهش مشکلات ناشی از حجم عظیم بازگشت زائران خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 30 November 2015
وزیر کشور گفت:ت: ورود تدریجی زائران و مدیریت صحیح بازگشت آنها از شهر کربلا موجب کاهش مشکلات ناشی از حجم عظیم بازگشت زائران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در ششمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با تقدیر از تلاش مجموعه مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد در جریان سفر زائران به عراق گفت: در جلسه دولت، رئیس‌جمهور در جریان حجم فعالیت‌های ستاد مرکزی اربعین قرار گرفت و از زحمات مجموعه مسئولان ستاد و عوامل مرتبط با آن قدردانی کرد.

وی با اشاره به همکاری خوب طرف عراقی در صدور روادید برای بیش از 5/ 1 میلیون زائر کشورمان در مدت زمانی کوتاه گفت: طبق روال روزهای گذشته از خروج غیرقانونی افراد فاقد گذرنامه و روادید از مرزهای کشور به طور جدی ممانعت بعمل می‌آید و بیانات امروز مقام معظم رهبری درباره لزوم رعایت ضوابط و مقررات دولت در خروج از مرز برای شرکت در مراسم اربعین حسینی تکلیف را بیش از پیش روشن کرد .

رحمانی‌فضلی با اشاره به بازگشت 30 هزار نفر از زائران به کشور گفت: ورود تدریجی زائران و مدیریت صحیح بازگشت آنها از شهر کربلا موجب کاهش مشکلات ناشی از حجم عظیم بازگشت زائران خواهد شد.

وزیر کشور همچنین استفاده از پیامک برای اطلاع‌رسانی به زائران در مراسم اربعین‌حسینی را مهم خواند و خواستار استفاده از این امکان ارتباطی برای هدایت سفر زائران در بازگشت به کشور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار