بازدید 5502

استیلی: من هم ناراحتم اما نمی‌توانم گل بزنم

کد خبر: ۵۵۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 30 November 2015

حمید استیلی پس از شکست ملوان مقابل تراکتورسازی گفت: هم نیمه اول بهتر بودیم و هم نیمه دوم. در نیمه اول یک موقعیت را به حریف ندادیم. تراکتورسازی با این نفرات همیشه موقعیت‌های زیادی را به وجود می‌آورد. بالای 7 موقعیت گل داشتیم و این ایراد تیم ماست که فرصت ها را گل نمی‌کنیم. فرزاد حاتمی به ما خیلی کمک کرد.

سرمربی ملوان ادامه داد: بازیکنان‌مان نهایت سعی و تلاش خود را کردند. گل آنها را گفتند آفساید است. حق به حق‌دار نرسید و همه دیدند که ما موقعیت های زیادی داشتیم. من هم برای هوادار ناراحت هستم،اما نمی توانم گل بزنم. تراکتوری‌ها هم انتظار نداشتند آن توپ گل شود. 2 بازی باید 6 امتیاز می گرفتیم روند بازی ما خوب است اما روند نتیجه‌گیری ما خوب نیست.

وی در مورد مشکل گلزنی گفت: فرزاد حاتمی با یک جلسه تمرین آمد. قطعا نفر جلو نداریم. بازیکنان در شرایطی قرار می‌گیرند که فرصت گلزنی دارند اما نتوانستند استفاده کنند و دوباره می‌گویم که من نمی توانم گل بزنم.

سرمربی ملوان در مورد تعویض حاتمی یادآور شد: دیوانه نیستیم که تعویض کنیم. 2 تعویض اجباری داشتیم؛ به اجبار حاتمی و یوسف‌زاده را تعویض کردیم. بازیکنان جوان اضافه می شوند و احتیاج به نتیجه داریم که اعتماد به نفس خود را از دست ندهند. من خودم شرمنده مردم انزلی هستم چون نتیجه می خواهند. از نظر فوتبالی هیچ کس نمی تواند بگوید تراکتورسازی بهتر از ما بود. فعلا بدشانس هستیم. نیمه دوم تیم ما خیلی جوان بود این ها آینده ملوان هستند.

استیلی در مورد اینکه آیا کار ملوان به روزهای پایانی کشیده می شود یا خیر گفت: قول می دهم این تیم به روزهای آخر کشیده نمی شود. در بازی قبلی هم سپاهان یک موقعیت گل نداشت. تیم ما شرایط بهتری را پیدا می کند. احتیاج به اضافه شدن بازیکن داریم. هواداران باید پشت تیم باشند چه من باشم چه نباشم. فقط برای هواداران ناراحتم.آنها دوست دارند ببریم و وقتی می‌بازیم همه کاسه کوزه ها سر سرمربی شکسته می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر