بازدید 6263
کنفرانس خبری

منصوریان: هرچقدر ما به استقلال گل نزدیم، پرسپولیس هم به ما نزد

بعد از 120 دقیقه بازی مقابل استقلال امروز دیدار سختی داشتیم. یک روز زمان ریکاوری داشتیم و می‌دانستیم خط آتش پرسپولیس خیلی قوی است.تیم ما خیلی جوان بود.ما ریسک زیادی کردیم و حضور یک بازیکن با تجربه برای اینکه به بازی ما ریتم بدهد لازم بود
کد خبر: ۵۵۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 30 November 2015

سرمربی تیم نفت تهران پس از تساوی یک بریک مقابل پرسپولیس روی قدرت تهاجمی حریف صحه گذاشت و گفت: تیم ما در خراب کردن فرصت های فراوان گلزنی شبیه پرسپولیس است. راحت از خط دفاع حریفان می‌گذرند و با دروازه‌بان تک به تک می‌شوند. وجه مشترک ما و پرسپولیس این است که موقعیت زیاد حرام می‌کنیم و پرسپولیس به خاطر هوادارانش این موقعیت‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

  • به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری گفت: بعد از 120 دقیقه بازی مقابل استقلال امروز دیدار سختی داشتیم. یک روز زمان ریکاوری داشتیم و می‌دانستیم خط آتش پرسپولیس خیلی قوی است.تیم ما خیلی جوان بود.ما ریسک زیادی کردیم و حضور یک بازیکن با تجربه برای اینکه به بازی ما ریتم بدهد لازم بود. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و در 6-7 دقیقه ابتدایی پرسپولیس را زیر فشار قرار دادیم و آنها فرار کردند.در یک موقعیت فردی آنها صاحب پنالتی شدند و با دریافت پنالتی توسط بیرانوند شروع دوباره‌ای برای ما بود و توانستیم گل مساوی را بزنیم. پرسپولیس در اواخر مسابقه احساسی شد و می‌توانستیم گل برتری را هم بزنیم.

سرمربی نفت تاکید کرد: یک پیام در هفته‌های اخیر دیده شده که هواداران پرسپولیس و استقلال توهین نمی‌کنند و این قابل تقدیر است و آنها تیم خودشان را تشویق می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها