بازدید 2368

ضرورت تسریع تصویب لایحه شفاف سازی هزینه ها

کد خبر: ۵۵۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 30 November 2015
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت تسریع در تصویب لایحه شفاف سازی هزینه های انتخابات، گفت:با قانونی شدن این لایحه بازدارندگی از ورود پول های کثیف به عرصه انتخابات ممکن می شود.

غلامرضا کاتب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی گفت: شکی در نیاز این طرح به چکش کاری نیست   اما باید با تسریع در بررسی این لایحه در کمیسیون های تخصصی، لایحه را به صحن علنی جهت اجرایی شدن آن در انتخابات مجلس دهم ارسال کرد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، با تشریح مزایای شفاف شدن هزینه های انتخاباتی، افزود: شفاف شدن هزینه های انتخاباتی ضمن جلوگیری از فساد و ورود پول های کثیف، فعالیت های انتخاباتی را برای افرادی که عملکرد سالم داشته و به کانال های ثروت متصل نیستند هموار خواهد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا با بررسی سریع تر این لایحه در کمیسیون های تخصصی و ارایه پیشنهادات نمایندگان، بر اساس آیین نامه داخلی مجلس با فوریت و خارج از نوبت این لایحه را در صحن علنی مجلس بررسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی زمزمه ها مبنی بر رورد پول های کثیف در انتخابات، گفت: با تصویب لایحه مذکور این قانون می تواند بازدارندگی خوبی در این زمینه داشته باشد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی