بازدید 2882

احداث پالایشگاه "آناهیتا" متوقف نشده است

کد خبر: ۵۵۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 30 November 2015
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه پالایشگاه آناهیتا نیم کیلومتر راه روستایی نیست که به سرعت انجام شود و به نتیجه برسد.

به گزارش خانه ملت؛ عبدالرضا مصری اظهار کرد: عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا متوقف نیست و کار بر اساس برنامه زمان بندی که از قبل مشخص شده پیش می‌رود.
وی با بیان اینکه مشکلی برای تامین نقدینگی پروژه وجود ندارد، عنوان کرد: سهام‌داران هم برای پرداخت سهم خود پای کار هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به سرمایه گذاری عظیم 12 هزار میلیارد تومانی این پروژه، ادامه داد: رقم سرمایه پروژه آناهیتا معادل 50 درصد بودجه عمرانی کشور در سال است.

مصری خاطرنشان کرد: مواد اولیه پالایشگاه آناهیتا تا 100 سال دیگر در کشور وجود دارد و تولیدات آن نیز نیاز اساسی بازار داخل و حتی خارج از کشور است و هرچه تولید کند به فروش می‌رسد.

به گفته وی، پالایشگاه آناهیتا با ایجاد 2000 شغل به صورت مستقیم، برای سه نسل استان کرمانشاه شغل پایدار ایجاد می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت نفت و شرکت پخش و پالایش 33.3 درصد، سازمان بازنشستگی 33.3 درصد و تامین اجتماعی نیز 33.3 درصد در این پروژه سهم دارند.

مصری با بیان اینکه اجرای چنین پروژه عظیمی زمان بر است، تاکید کرد: پالایشگاه آناهیتا نیم کیلومتر راه روستایی نیست که زود به سرانجام برسد، بلکه پروژه‌ای برای چند نسل مردم استان است.

به گزارش ایسنا؛ پروژه پالایشگاه 150 هزار بشکه ای آناهیتا، مصوبات سفر اول هیات دولت قبل به استان کرمانشاه بود که در زمینی به مساحت 516 هکتار کلنگ‌زنی شد، اما پس از مدتی اجرای آن متوقف شد و حالا با گذشت چند سال عملیات اجرای آن از سر گرفته شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها