بازدید 3598

شهادت مامور انتظامي ريگان در درگيري با اشرار

کد خبر: ۵۵۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 30 November 2015
فرمانده انتظامي ريگان از شهادت استوار يكم فرهاد دهقان، از ماموران نيروي انتظامي اين شهرستان در درگيري با اشرار خبر داد.

به گزارش اعتماد، فرمانده انتظامي شهرستان ريگان گفت: شامگاه شنبه، ماموران اين يگان حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي محور ريگان - ايرانشهر به يك دستگاه خودروي ٤٠٥ مشكوك مي‌شوند‌.

سرهنگ عباس احمد‌پور بيان كرد: ماموران انتظامي با استفاده از علايم هشداردهنده ايست، قصد متوقف‌كردن خودرو را داشتند كه سرنشينان خودروي مذكور قبل از عكس‌العمل ماموران اقدام به تيراندازي مي‌كنند. در اين تير‌اندازي استوار يكم فرهاد دهقان به فيض شهادت نايل آمده و پليس افتخاري محسن سلطان‌آبادي از ناحيه دست مجروح شد.

به گفته سرهنگ احمدپور تلاش ماموران نيروي انتظامي براي شناسايي و دستگيري افراد مسلح و خودروي آنها كماكان ادامه دارد. پيكر شهيد دهقان بعد از تشييع از مسجدجامع‌ تا ميدان امام روستاي سرون بخش روداب به خاك سپرده خواهد شد.

 اين حادثه در حالي اتفاق افتاده است كه بامداد پنجشنبه نيز استواريكم محمد عبدي، مامور پليس بابلسر هنگام انجام ماموريت با اصابت گلوله يكي از مجرمان سابقه‌دار به شهادت رسيد. پليس موفق شد عامل تيراندازي را در كمتر از ٢٠ ساعت دستگير كند.

اين حادثه پس از آن رخ داد كه مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ بابلسر از تهديد به مرگ يك خانواده از سوي يك مجرم مسلح در بخش بهنمير باخبر شدند و به سرعت تيمي از ماموران به سراكيپي استواريكم عبدي را به محل اعزام كردند. با حضور آنها در محل مشخص شد يك دستگاه خودروي سواري پرايد در ميدان شهدا پارك كرده و فرد مسلح، چند نفر را به گروگان گرفته است.

ماموران كه خود را براي دستگيري متهم آماده مي‌كردند ناگهان با شليك گلوله از سوي او روبه‌رو شدند. گلوله‌ها كه از يك قبضه سلاح شكاري شليك شده بود به استواريكم عبدي اصابت كرد و او را به شهادت رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس