بازدید 26998

کفاشیان با تیپ هندی در مهمانی AFC + عکس

رییس خوش خنده فوتبال ایران که مدتی است نایب رییس کنفدراسیون قاره هم محسوب می شود حسابی به گشت و گذار در کشورهای دور و نزدیک آسیا می پردازد و البته در هند اعلام کرد که برای رقابت در انتخابات اسفندماه فدراسیون هم مجددا ثبت نام خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴ 30 November 2015

 ماه های آخر دومین دوره ریاست علی کفاشیان بر فوتبال ایران حسابی به او خوش می گذرد و رییس خوش خنده فوتبال ایران که مدتی است نایب رییس کنفدراسیون قاره هم محسوب می شود حسابی به گشت و گذار در کشورهای دور و نزدیک آسیا می پردازد و البته در هند اعلام کرد که برای رقابت در انتخابات اسفندماه فدراسیون هم مجددا ثبت نام خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین عکسی که از کفاشیان منتشر شده ، وی با تیپ جالب و معروف هندی ها در یک مهمانی دیده می شود.

توضیحات خود کفاشیان جالب است:« این ضیافت درهتل برگزار شد که در این جشن اکثر حضار و مهمانان زمانی که قصد حضور در این مهمانی را داشتند باید با تیپ هندی در این مراسم حاضر می‌شدند و این تیپ فقط منحصر به من نبود. البته حضور هنرپیشه‌ها را تکذیب می کنم . فقط اعضای فدراسیون‌های مختلف آسیا و کمیته اجرایی AFC در این مراسم حضور داشتند و همه چیز به صورت سنتی وجود داشت و حتی سرو غذا و اماکنی که شبیه‌سازی شده بود، نیز سنتی و زیبا بود.»

کفاشیان با تیپ هندی در مهمانی AFC

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار