بازدید 4978
کنفرانس خبری

استیماچ: ترکیب موردعلاقه محرم را به زمین فرستادم و باختیم

استیماچ در مورد استفاده از رحمان احمدی در دیدارهای سپاهان گفت: این همان تیمی است که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد و من هم همان تیم را به زمین می‌فرستم.
کد خبر: ۵۵۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 30 November 2015

سرمربی جدید و کروات تیم سپاهان پس از نخستین شکستش در لیگ برتر، به طور غیرمستقیم مسوولیت باخت را گردن کاپیتان پرنفوذ تیمش انداخت!

به گزارش تابناک ورزشی، ایگوراستیماچ پس از شکست مقابل گسترش گفت: ترکیب امروز سپاهان همان تیمی بود که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد. چند فرصت خوب داشتیم اما در نواختن ضربات نهایی به مشکل خوردیم. ضمن اینکه بازی عجولانه‌ای انجام دادیم.

استیماچ: ترکیب موردعلاقه محرم را به زمین فرستادم و باختیم

استیماچ در مورد استفاده از رحمان احمدی در دیدارهای سپاهان گفت: این همان تیمی است که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد و من هم همان تیم را به زمین می‌فرستم. درست است که جام حذفی را از دست دادیم اما برای حضور در آسیا برنامه دیگری داریم.

وی در مورد اینکه چرا از نویدکیا استفاده نمی‌کند، گفت:‌محرم چه روی نیمکت باشد و چه درون زمین و چه روی سکوها لیدر ماست و هرجا باشد تاثیرگذاراست. هرموقع احساس کنیم به نویدکیا بازی خواهیم داد. پس از120 دقیقه بازی مقابل ذوب‌آهن هنوز خستگی را احساس می‌کردیم و این عواملی است که باعث شد نتوانیم امروز از نیروهای خود بیشتر بهره ببریم. ضمن اینکه نبود سرلک و کریمی نیز تا حدودی اثرگذار بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار