بازدید 2794

کالچو/باخت خانگی رم مقابل آتالانتا

گفتنی است آخرین باری که آتالانتا در رم به پیروزی رسیده بود مربوط می شود به می 2003. تماشاگران کمی در ورزشگاه حاضر بودند اما همان ها هم در زمان اعلام اسامی، اسم گارسیا، سرمربی رم را به استهزاء گرفتند و همین نکته نشان می دهد آنها از نتایج اخیر تیم شان اصلا راضی نیستند.
کد خبر: ۵۵۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 29 November 2015

هفته فاجعه بار رم کامل شد. آنها در بازی خشنی که سه کارت قرمز داشت 2-0 به آتالانتا باختند. ده روسی به تیم برگشته بود ولی آنها همچنان صلاح، ژروینیو، توتی و استروتمن را در اختیار نداشتند. گفتنی است آخرین باری که آتالانتا در رم به پیروزی رسیده بود مربوط می شود به می 2003.

کالچو/باخت خانگی رم مقابل آتالانتا

به گزارش تابناک ورزشی، تماشاگران کمی در ورزشگاه حاضر بودند اما همان ها هم در زمان اعلام اسامی، اسم گارسیا، سرمربی رم را به استهزاء گرفتند و همین نکته نشان می دهد آنها از نتایج اخیر تیم شان اصلا راضی نیستند. 

امروز در سری آ ایتالیا پنج بازی برگزار شد که رم در عین ناباوری بعد از باخت تحقیرآمیز مقابل بارسا در لیگ قهرمانان در بازگشت به سری آ با 2 گل مغلوب آتالانتا شد تا حسابی بحران را لمس کند. در جدول سری آ رم با 27 امتیاز به مکان چهارم سقوط کرده و دیگر یکی از مدعیان اصلی نیست. آتالانتا هم با 21 امتیاز به مکان نهم رسید.

آاس رم صفر - آتالانتا 2

جنوا یک - کارپی 2

فروزینون 3 - هلاس ورونا 2

کیه‌وو 2 - اودینزه 3

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل