بازدید 2830
ولایتی:

طرحی‌را‌که‌مورد‌قبول‌ملت‌سوریه‌نباشد‌نمی‌پذیریم

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: در دیدار با رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه سوریه بر مواضع اصولی و بنیادی ایران تاکید و تصریح شد ایران هیچ طرحی که مورد تایید دولت و ملت سوریه نباشد، نخواهد پذیرفت.
کد خبر: ۵۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 29 November 2015
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: در دیدار با رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه سوریه بر مواضع اصولی و بنیادی ایران تاکید و تصریح شد ایران هیچ طرحی که مورد تایید دولت و ملت سوریه نباشد، نخواهد پذیرفت.

به گزارش فارس، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل که در سفر رسمی به سوریه سفر کرده با رییس جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامات این کشور دیدار کرد.

وی در خصوص برنامه‌های سفرش به سوریه تصریح‌کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حمایت از پایمردی و استقامت مردم و دولت سوریه تاکید دارند و مردم و دولت ایران در همین مسیر گام برداشتند و بنده حامل سلام گرم و صمیمانه مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور، دولت و ملت ایران به دولت و ملت سوریه بودم و در خصوص تحولات منطقه و پیروزی‌های اخیر و چشم انداز اینده بحث و تبادل نطر داشتم و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران تاکید کردم.

مشاور مقام معطم رهبری در امور بین‌الملل افزود: در دو دیدار عمومی و خصوصی با رئیس‌جمهور سوریه وضعیت تحولات منطقه ای به ویژه در ماه های اخیر مورد بحث و تبادل نطر قرار گرفت و در ملاقات با دکتر ولید معلم وزیر امور خارجه هم موصوعات منطقه ای و روابط دو جانبه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : وزیر امورخارجه سوریه گزارشی از سفر به روسیه ارایه و در خصوص اقدامات انجام شده به ویزه ماه‌های اخرین تبادل نطر صورت گرفت.

مشاور مقام معطم رهبری در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کرد: رئیس جمهور سوریه و دیگر مقامات این کشور به طور کامل از حمایت‌های مقام معطم رهبری دولت و ملت ایران اگاهی دارند و پیروزی‌ها و مقاومت 5 ساله در برابر توطئه‌گران را نتیجه این حمایت‌ها می‌دانند و در این دیدارها نیر بر مواضع اصولی و بنیادی جمهوری اسلامی ایران تاکید و تصریح شد که ایران هیچ طرحی را که مورد تایید دولت و ملت سوریه نباشد و منافع انان را تامین نکند را نخواهد پدیرفت.

ولایتی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور سوریه به طور ویژه از تدابیر و اتخاذ سیاست‌های اصولی مقام معظم رهبری تشکر کرد.

بر پایه این خبر در این سفر امیر عبداللهیان معاون وزیر خارجه دکتر ولایتی را همراهی می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار