بازدید 1967
آقامحمدی با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپا؛

نامه رهبری مقابله با اسلام‌هراسی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا را جهت مقابله با اسلام هراسی و معرفی واقعیت‌های اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۵۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 29 November 2015
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا را جهت مقابله با اسلام هراسی و معرفی واقعیت‌های اسلام عنوان کرد.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این نامه برای آگاهی جوانان اروپایی از واقعیت‌های اسلام و روح واقعی اسلام، توجه به انسان و حقوق الهی در این دین است و اینکه دین اسلام ستم به هیچ انسانی را روا نمی‌دارد و اجازه نمی‌دهد حتی به اندازه یک ریال حقوق یک فرد توسط دیگری غصب شود.

وی با بیان اینکه زیبایی‌های اسلام در پیام‌های مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته افزود: دوستی و وفای به عهد و پیمان نیز از ویژگی‌های اسلام است که در هیچ مکتبی به اندازه اسلام دیده نمی‌شود و در کنار این مضامین حقوق بشری زیادی وجود دارد که قابلیت تبلیغ دارند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ادامه داد: جوانان اروپا کمترین ارتباط را با مسایل سیاسی دارند و نمی‌دانند حاکم‌شان در رابطه با کشورهای دیگر چگونه رفتار می کنند بلکه ناگهان می‌بینند بلا و گرفتاری دامن آن‌ها را گرفته که منشا آن دولتمردان‌شان هستند.

آقامحمدی با بیان اینکه کسانی که از ابزار خشونت استفاده می کنند و انسان‌های بی گناه را می‌کشند مسلمان نیستند افزود: این‌ها ربطی به اسلام ندارند زیرا اسلام دین انسانیت، دوستی و محبت است و اگر این پیام‌ها به خوبی توسط دستگاه دیپلماسی و دستگاه‌های فرهنگی هدف‌گذاری شود تاثیرات مفیدی بین جوانان اروپایی خواهد داشت. ما باید این نامه‌ها را در مراکز دانشگاهی، توزیع کنیم که در دسترس آن‌ها قرار گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا را در مقابله با اسلام هراسی موثر دانست و یادآور شد: در این پیام‌ها واقعیت‌های اسلام تشریح و تاکید می‌شود که ما سنخیتی با خشونت‌هایی که به نام اسلام اتفاق می افتد نداریم بلکه مسلمان‌ها نیز خودشان از این وضعیت بیش از همه آسیب می‌بینند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل