بازدید 2608

استقبال از غرفه پارس‌خزر در نمایشگاه لوازم‌خانگی

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی در حالی برگزار می‌شود که یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه در سالن 38 قرار دارد.
کد خبر: ۵۵۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 29 November 2015
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی در حالی برگزار می‌شود که یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه در سالن 38 قرار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی، غرفه پارس‌خزر در سالن 38 نمایشگاه میزبان خریداران لوازم‌خانگی این برند ایرانی است که با غرفه‌آرایی ویژه مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

پارس‌خزر محصولاتش را در گروه‌های سرمایشی و گرمایشی، پخت و پز، آماده‌سازی غذا، نوشیدنی‌ساز، جاروبرقی و بخارشو، اتوبخار، سلامتی و بهداشت و محصولات صادراتی در نمایشگاه عرضه کرد.

در فروش پاییزه پارس خزر پنج درصد تخفیف به مشتریان تعلق می‌گیرد که علاقه‌مندان به محصولات این برند ایرانی می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه اینترنتی پارس‌خزر نیز تهیه کنند.

پارس‌خزر برای راحتی خریداران، محصولات خریداری شده در سایت اینترنتی را به صورت رایگان به مشتریان تحویل می‌دهد. خریداران فروشگاه اینترنتی پارس‌خزر در شهرستان‌ها هم می‌توانند لوازم‌خانگی مورد نیاز خود را از طریق پست در منازل تحویل بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی