بازدید 5911
رسانه

احتمال شکایت حقیقی ودستیار کی روش ازمجری تلویزیون

تورانی که به اشتباه نام مربی دروازه بان های تیم ملی را گاسپارف خواند، این مربی را عامل انتقال حقیقی به پرتغال دانست و در ادامه دعوت نشدن رحمتی به تیم ملی را تسویه حساب شخصی یک جریان خاص نامید
کد خبر: ۵۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 29 November 2015

مجری یک برنامه کم نام ونشان در شبکه شما که هرهفته پنجشنبه ها با نام توپ پخش می شود، روی آنتن زنده به انتقاد شدید از کی روش، تیم ملی، علیرضا حقیقی و دن گاسپار مربی تیم ملی پرداخت. او که دو میهمان مخالف هم دعوت کرده بود، تمام زمان برنامه اش را به انتقاد از تیم ملی اختصاص داد و خود در قامت یک کارشناس، به نقد عملکرد تیم ملی پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، بهامین تورانی در بخشی از برنامه اتفاقات مربوط به بیرون ماندن رحمتی توسط کی روش را تسویه حساب شخصی خواند و گفت این اتفاقات به خاطرمنافع یک سری آدم خاص است. او همچنین گفت که به زعم رسانه ها، کی روش مربی بزرگی است اما از نظر خود او مربی پرتغالی اصلا بزرگ نیست.

احتمال شکایت حقیقی ودستیار کی روش ازمجری تلویزیون

تورانی که به اشتباه نام مربی دروازه بان های تیم ملی را گاسپارف خواند، این مربی را عامل انتقال حقیقی به پرتغال دانست و گفت: «گاسپارف درهمين برهه (برهه ای که رحمان احمدی و داوری بازی نمی کنند) حقيقي را به ليگ 2 پرتغال مي برد و سپس مي شود گلر فيکس تيم ملي ما. اگر حقيقي خوب بود چرا بعد از رحمتي بازي نمي کرد، اگر خوب نبود چطور گلر فيکس تيم ملي شد؟!»

اظهارات این مجری تلویزیونی بسیار خبرساز بود و با واکنش های متفاوتی در اینستاگرام و فضای مجازی روبرو شد. بهامین تورانی حتی در اینستاگرام تبدیل به آدم معروفی شد و به ناگهان فالوورهایش بالا رفت؛ البته بعضی از این فالوورها به حمایت از او پرداختند و بعضی دیگر هم به انتقاد شدید از این مجری دست زدند.

در حالی که هنوز صداوسیمای ایران واکنشی به انتقادها از این مجری نشان نداده، خبر می رسد که به احتمال زیاد علیرضا حقیقی و دن گاسپار از بهامین تورانی شکایت می کنند. از نظر آنها، اظهارات او تشویش اذهان عمومی و افترا به حساب می آید و باید بابت آن در دادگاه پاسخگو باشد. همین چند روز پیش هم یکی از روزنامه های معروف ورزشی بعد از انتشار مشابه همین موضوع درباره نحوه انتقال حقیقی به لیگ پرتغال، با فشارهای سفت وسخت وکیل این بازیکن ناچار به عذرخواهی علنی و خارج از عرف در قالب یک تیتر درشت روی جلد روزنامه اش شد. حقیقی همچنین سال های قبل نیز بر سر شکایتی تا مرز توقیف و بستن یک روزنامه پرتیراژ ورزشی رفت اما پس از اخذ حکم به هر دلیل، از اجرایش خودداری کرد تا نشان دهد ید طولایی در شکایت از رسانه های منتقد خود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار