بازدید 4599

کفاشیان به این دلیل موافق فیلتر تلگرام شد؟!

عکس های اول نشان می داد که کفاشیان زیاد هم حواسش به ماجرا نبوده و البته عکاس هم شیطنت کرده و ممکن است برای هرکس پیش بیاید اما عکس های روز بعد با بشقاب های یک بارمصرف که جلوی آفتاب گرفته بود تا بهتر...
کد خبر: ۵۵۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 29 November 2015

اگر اخبار فوتبال را موبه مو پیگیری می کنید و عضو شبکه های اجتماعی هم هستید، حتما در تلگرام دیده اید که علی کفاشیان در دوبی با خیال راحت نشسته بود و حرکات موزون مانکن های 90 درصد برهنه فیفا در مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی روبرویش اجرا می شود. عکس های اول نشان می داد که کفاشیان زیاد هم حواسش به ماجرا نبوده و البته عکاس هم شیطنت کرده و ممکن است برای هرکس پیش بیاید اما عکس های روز بعد با بشقاب های یک بارمصرف که جلوی آفتاب گرفته بود تا بهتر...

به گزارش تابناک ورزشی، به هر حال آن ماجرا نشان داد که کفاشیان یک درصد هم فکر نمی کرد عکاسی آنجا باشد که بخواهد از اینکه او بر خلاف پروتکل روسای فدراسیون های جمهوری اسلامی عمل کرده و حین رقص مانکن های تاحد زیادی برهنه از جایش بلند نشده است، از او عکس بگیرد و بفرستد داخل تلگرام و اینستاگرام.

کفاشیان به این دلیل موافق فیلتر تلگرام شد؟!

 یکی از روزنامه نگاران خوش قلم ورزشی در صفحه اجتماعی اش نوشته : اصلا با همه اینها هم مشکلی نداریم. بالاخره فشار کار در ایران زیاد است و آدم به استراحت نیاز دارد و شیخ سلمان بحرینی رئیس کنفدراسیون آسیا هم گفته بود که کفاشیان به عنوان نایب رئیس اش باید به امارات برود و شاهد نیمه نهایی و فینال جام بین قاره ای باشد و این موضوع هم از دست رئیس خندان فوتبال در رفته است اما همین کارشناس می گفت اینکه کفاشیان با وجود عکس، همه ماجرا را تکذیب می کند و می گوید حاشیه سازها می خواستند برای او حاشیه بسازند، نمی شود یکی از همان پینوکیوهای فوتبال ایران که در روز روشن دروغ می گویند؟ من هم گفتم به قول معروف مجبور است تکذیب کند، می فهمید؟ مجبور است!

البته دم حراست وزارت ورزش هم گرم که در نمایشگاه مطبوعات گفتند به این ماجرا رسیدگی می کنند اما نکردند و اصلا احضارش نکردند و کفاشیان هم گفت اصلا وزارت به او تذکر نداده اند. حالا اگر یک ورزشکار بیچاره یا یک همراه چنین کاری می کرد و می نشست و نگاه می کرد و عکسش درمی آمد، آنچنان گزارشی برایش تنظیم می کردند که تا سالها نتواند از مرز زمینی هم خارج شود، چه برسد به هوایی! کسی هم چه می داند، شاید هم تذکرات لازم را به کفاشیان داده اند. اتفاقا یکی از کسانی که دوست داشت تلگرام هر چه زودتر فیلتر شود همین آقای کفاشیان بوده، چون تلگرام نقش زیادی در انتشار عکس هایش در دوبی داشت و اتفاقا از ترس همین سوال کردن خبرنگاران در ماجرای دوبی، تا روز آخر نمایشگاه مطبوعات هم سری به نمایشگاه نزد! البته باز هم می گویم بحث سر اینکه کفاشیان حرکات موزون دیده یا ندیده نیست، بحث سرتفاوت برخوردهاست و مقایسه وگرنه که همه روسای فدراسیون ها در خارج از کشور هم زیاد طبق پروتکل رفتار نمی کنند. چه برسد به آقای علی کفاشیان نایینی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی