بازدید 12323

فرق طارمی با هوندا ستاره ژاپنی آث میلان

کیسوکه هوندا ستاره تیم ملی ژاپن با قراردادی به ارزش 300 هزاردلار به باشگاه زسکامسکو روسیه رفت و توانست درآنجا با درخشش، به آث میلان منتقل شود اما مهدی طارمی از همین اول کار دستمزد بالایی از اروپایی ها و باشگاه مالمو طلب کرده است
کد خبر: ۵۵۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 29 November 2015

فوتبال اروپا حاضرنیست پول زیادی به بازیکنان آسیایی بدهد و پیداست ستاره های فوتبال ایران از ستاره های ژاپنی و کره ای هم کمتر پول می گیرند به همین خاطر مهاجم پرسپولیس با بی میلی پیشنهاد باشگاه مالمو سوئد را رد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به عنوان مثال کیسوکه هوندا ستاره تیم ملی ژاپن با قراردادی به ارزش 300 هزاردلار به باشگاه زسکامسکو روسیه رفت و توانست درآنجا با درخشش، به آث میلان منتقل شود.

فرق طارمی با هوندا ستاره ژاپنی آث میلان

به نوشته خبرآنلاین این انتقال از نظر مالی برای کیسوکه هوندا که با رقم پائینی به زسکا رفته بود، بسیار پردرآمد بود. این تفکری است که بازیکنان در شرق آسیا دارند. آنها در حالی که با پیشنهاد خوب مالی در کشور خود روبرو هستند و حتی رقم های سنگین قطری ها و اماراتی ها و... را رد می کنند، به اروپا می روند تا به صورت دراز مدت سرمایه گذاری کنند. پیشرفت بیشتر این بازیکنان باعث مطرح شدن شان می شود و از نظر مالی هم برایشان بسیار خوب خواهد بود ولی گویا چنین تفکری در فوتبال ایران وجود ندارد.

مهدی طارمی ستاره پرسپولیس که هم اینک آقای گل لیگ برتر است، در روزهای اخیر پیشنهادی را رد کرده که شاید هر بازیکن دیگری جای او بود، این پیشنهاد را می پذیرفت. مالمو قدرتمندترین باشگاه سوئد به حساب می آید که ستاره ای چون زلاتان ابراهیموویچ را به فوتبال اروپا معرفی کرده است.

این باشگاه حاضر بود حتی برای یک سال به طارمی 300 هزار دلار و بابت رضایتنامه اش هم 200 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس برسد. آقای گل لیگ برتر در ابتدا از این پیشنهاد استقبال کرد اما در ادامه گفت پول بیشتری می خواهد. طارمی اعلام کرد از قطر پیشنهادهایی دارد که رقم مالی شان چند برابر باشگاه مالمو است. به همین دلیل به احتمال فراوان در پایان فصل راهی فوتبال قطر می شود که این مسئله پیشرفت او را قطعا به تاخیر خواهد انداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان