بازدید 3128

طارمی: صادقیان ازبس پرسپولیسی است انگیزه‌ای برای بازی فردا ندارد!

چرا قهرمان نشویم؟ اختلاف ما با صدر جدول فقط 7 امتیاز است و اختلاف زیادی نیست اما باید این را هم در نظر بگیرید که یک نیم‌فصل دیگر از مسابقات باقی مانده است. همان ابتدای فصل هم من در مصاحبه‌ای گفتم که جزو سه تیم اول خواهیم بود
کد خبر: ۵۵۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 29 November 2015

بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ پانزدهم در اظهار نظری عجیب گفت: پیام صادقیان به شدت پرسپولیسی است و از بس که این تیم را دوست دارد فکر نمی‌کنم برای بازی فردا انگیزه‌ای برای تقابل با تیم سابقش داشته باشد.

مهدی طارمی  درباره بازی فردای پرسپولیس مقابل نفت درهفته سیزدهم لیگ برترگفت: نفت امسال چند بازیکن خوب سال گذشته‌شان را از دست داده و کمی در تیم‌شان حاشیه درست شد اما تیم خوبی هستند و اینکه نتیجه نمی‌گیرند شاید به دلیل ناهماهنگی بازیکنان‌شان باشد و فکر می‌کنم کمی زمان لازم دارند تا دوباره به شرایط خوب برسند.چند بازیکن باتجربه نفت مصدوم هستند اما باز هم تکرار می‌کنم که این تیم از بازیکنان باانگیزه‌ای سود می‌برد و شاید جای بازیکنان باتجربه این تیم که مصدوم هستند در زمین خالی است. نمی‌توان نفت را چون از جام حذفی حذف شده دست کم گرفت و باید با تلاش زیاد این تیم را شکست دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند روند مثبتی که آغاز کرده را ادامه دهد، گفت: نفت چه در اوج باشد و چه در حالت افت برای ما فرق نمی‌کند و ما باید همه را ببریم و قطعا فردا هم برای برد به زمین خواهیم رفت. می‌خواهیم بازی‌های مان را ببریم تا به بالای جدول برسیم.

طارمی: صادقیان ازبس پرسپولیسی است انگیزه‌ای برای بازی فردا ندارد!

طارمی درباره اینکه آیا او هم مثل برانکو معتقد است که پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، افزود: صد درصد می‌توانیم قهرمان شویم. چرا قهرمان نشویم؟ اختلاف ما با صدر جدول فقط 7 امتیاز است و اختلاف زیادی نیست اما باید این را هم در نظر بگیرید که یک نیم‌فصل دیگر از مسابقات باقی مانده است. همان ابتدای فصل هم من در مصاحبه‌ای گفتم که جزو سه تیم اول خواهیم بود و هنوز هم حرفم همین است و قطعا در آخر فصل علاوه بر اینکه جزء سه تیم اول خواهیم بود سهمیه آسیایی هم خواهیم گرفت.

وی درباره تقابل پیام صادقیان بازیکن پیشین پرسپولیس که امسال در نفت وجود دارد با این تیم در بازی فردا اظهار داشت: پیام صادقیان از بس پرسپولیسی است که برای بازی فردا هیچ انگیزه‌ای نخواهد داشت.پرسپولیس تیم سابق اوست و او انگیزه‌ای برای تقابل با تیم محبوبش نخواهد داشت.البته او الان بازیکن نفت است و قطعا برای موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار