بازدید 4154
۳

همسرم از من به خوبي مراقبت نكرد

کد خبر: ۵۵۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 29 November 2015
مرد ميانسال زماني‌كه ديد همسرش هنگام بيماري از او به خوبي مراقبت نكرد، تصميم گرفت براي هميشه به زندگي مشترك خود پايان دهد.

 به گزارش آرمان، چندي پيش مرد ميانسالي با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درباره علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي مدتي بود كه بيمار شده بودم، مجبور شدم چند هفته‌اي را در بستر بيماري و در خانه بمانم. اما در آن مدت تازه همسرم را شناختم و متوجه شدم كه ديگر زندگي در كنار او فايده‌اي ندارد. در آن مدتي كه من در بستر بيماري بودم، همسرم مرتب غر مي‌زد و حتي حاضر نمي‌شد يك‌بار هم كه شده با محبت از من مراقبت كند. هركاري مي‌خواست برايم انجام دهد، با داد و فرياد و بي‌احترامي بود. در آن مدت آنقدر از سوي همسرم تحقير شدم كه تصميم گرفتم براي هميشه از او جدا شوم.

وي افزود: حالا كه حالم خوب شده و ديگر بيمار نيستم بهتر است اين زندگي را به پايان برسانم تا اگر در آينده باز هم بيمار شدم، مجبور نباشم تحقيرهاي همسرم را تحمل كنم. همسرم در آن مدت كاري كرد كه ديگر به او اعتمادي ندارم و مي‌دانم اگر در آينده به خاطر پيري و هزار بيماري ديگر هم بگيرم، همسرم مرا تنها مي‌گذارد. براي همين درخواست جدايي دارم.

بعد از صحبت‌هاي اين مرد قاضي همسر او را هم به دادگاه خانواده احضار كرد تا پس از شنيدن صحبت‌هاي او در اين باره تصميم‌گيري كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بیچاره
باید هرچه سریعتر به این زندگی پایان داد
مردان ایرانی مظلومترین مردان جهانند
خداوند شاهد است باید این گونه زنان را ترک نمود تا قدر شوهر را بدانند و او را ارج نهند
شوهر خوب مثل طلاست هرچه بیشتر بماند گرانتر می شود..باید شوهر خوب را پرستید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر