بازدید 4579

برادرکشی برای ازدواج خواهر

کد خبر: ۵۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 29 November 2015
درگیری دو برادر برسر ازدواج خواهرشان، با قتل یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 پنجشنبه پنجم آذر امسال مردی با مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 شهرستان گمیشان استان گلستان تماس گرفت و ازدرگیری میان دو برادر خبر داد و برای پایان دادن به این درگیری درخواست کمک کرد.

ماموران با حضور در خانه روستایی، مشاهده کردند پسر 32 ساله این خانواده بر اثرضربه‌های چاقو به قتل رسیده و در حیاط خانه افتاده است. خانواده‌اش نیز وحشتزده بودند و هنوز این جنایت را باور نداشتند. با تحقیق از این خانواده مشخص شد عامل جنایت پسر کوچک‌تر خانواده است که پس از درگیری لفظی با برادرش و بالا گرفتن درگیری میان آنها، با برداشتن چاقویی از آشپزخانه وی را به‌شدت زخمی کرده و با تهدید اعضای خانواده، متواری شده است.

با گذشت چهار ساعت از وقوع این جنایت، ماموران ردپای قاتل فراری را در خانه‌ای حوالی شهر آق قلا شناسایی کرده و او را دستگیر کردند.

عامل جنایت با انتقال به پلیس آگاهی گمیشان گفت: خواهرم قصد ازدواج داشت. برادر بزرگ‌ترم با این موضوع موافق بود و می‌خواست هر چه سریع‌تر خواهرم به خواستگارش پاسخ مثبت داده و ازدواج کند؛ اما من چون از مرد خواستگار خوشم نمی‌آمد، تمایلی به این وصلت نداشتم و با ازدواج وی مخالفت می‌کردم. همین ماجرا منجر به اختلاف نظر و درگیری‌هایی میان من و برادر بزرگ‌ترم شده بود.

وی اضافه کرد: این درگیری‌ها همچنان ادامه داشت تا این که یکی دو ساعت پیش از این که مرتکب جنایت شوم، میان من و برادر بزرگ‌ترم دوباره درگیری بر سر شرایط ازدواج خواهرم به وجود آمد که با بالاگرفتن درگیری‌مان همسایه‌ها موضوع را به پلیس گزارش دادند و با حضور ماموران در خانه‌مان، ما را به کلانتری محل منتقل کردند. ماموران با هر دویمان حرف زدند و همان جا با میانجیگری اعضای خانواده هردو گذشت کردیم و به خانه بازگشتیم؛ اما ساعاتی بعد دوباره درگیری‌مان بر سر موضوع قبلی بالا گرفت. این بار با شدت گرفتن مشاجره‌مان چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و به سمت برادرم حمله کردم و ضربه‌ای با چاقو به پایش زدم که زخمی شد.

وی افزود: شبانه به خانه یکی از دوستانم رفتم و در آنجا پنهان بودم که ماموران ساعاتی بعد سر رسیدند و دستگیر شدم. زمانی که همراه ماموران به اداره پلیس آمدم تازه متوجه شدم برادرم فوت کرده است. ناخواسته و در اوج عصبانیت جان برادرم را گرفتم و از کاری که انجام دادم، بسیار پشیمانم.

سرهنگ حسین پهلوان‌دلیر، فرمانده انتظامی شهرستان گمیشان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت، او روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر