بازدید 3661

اختلاف سني انگيزه جدايي

کد خبر: ۵۵۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 29 November 2015
نوعروس جوان تنها دو هفته پس از ازدواجش متوجه شد که ديگر نمي‌تواند در کنار شوهر ميانسالش زندگي کند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي من و شوهرم حدود 25 سال با هم اختلاف سني داريم. او 50 ساله است و من تنها 25 سال دارم. ولي روز اولي که با او آشنا شدم و تصميم به ازدواج گرفتم اصلا به اين موضوع اهميتي ندادم. من تصور مي‌کردم که مي‌توانم با اين اختلاف سني کنار بيايم و با عشق در کنار شوهرم زندگي کنم. آن زمان من فقط به اخلاق خوب و شخصيت مهربان شوهرم فکر کردم و حتي تصورش را هم نمي‌کردم که نتوانم به زندگي در کنار شوهرم ادامه بدهم.

وي افزود:من با کلي علاقه و شوق با شوهرم ازدواج کردم و زندگي مشترکمان را آغاز کردم. ولي تنها چند روز زندگي مشترک کافي بود تا بفهمم چقدر اشتباه کرده ام. من اصلا نتوانستم با اين اختلاف سني کنار بيايم. بعد از ازدواج بود که رفتارهاي شوهرم، سن و سالش، افکارش و اخلاقش مرا آزار داد.

 زن جوان ادامه داد:حالا هر اتفاقي مي‌افتد سن و سال شوهرم در نظرم مي‌آيد و عذاب مي‌کشم. براي همين تصميم گرفتم حالا که خيلي از ازدواجمان نگذشته درخواست طلاق بدهم و به اين زندگي پايان دهم تا در آينده دچار مشکلات بيشتري نشويم. بعد از صحبت‌هاي اين زن شوهرش نيز به دادگاه احضار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار