بازدید 6453

هواپيماهاي روسي چندين بار وارد حريم هوايي رژیم صهیونیستی شدند

عاموس گلعاد رئیس دایره سیاسی وزارت ارتش رژیم صهیونیستی، از ورود چندین باره هواپیماهای روسی به حریم هوایی اسرائیل خبر داد وگفت: هماهنگی میان ارتش دو طرف، باعث شد که حوادثی که در مرز ترکیه اتفاق افتاد، تکرار نشود.
کد خبر: ۵۵۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 29 November 2015
پایگاه اینترنتی «العهد» به نقل از عاموس گلعاد یکی از مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: هواپیماهای روسی چندین بار وارد حریم هوایی رژیم صهیونیستی شدند اما هماهنگی میان ارتش دو طرف، باعث شد که حوادث مرز ترکیه، تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری «العهد»، عاموس گلعاد رئیس دایره سیاسی وزارت ارتش رژیم صهیونیستی، از ورود چندین باره هواپیماهای روسی به حریم هوایی اسرائیل خبر داد وگفت: هماهنگی میان ارتش دو طرف، باعث شد که حوادثی که در مرز ترکیه اتفاق افتاد، تکرار نشود.

الدیار دراین خصوص نوشت این موضوع دو روز پس از اظهارات افسر بلند پایه اسرائیل مطرح شد که گفته بودروابط اسرائیل و روسیه در زمینه همکاری و هماهنگی پروازی، به صورت شفافی سازماندهی شده است.

بر پایه این گزارش، گلعاد افزود: «سیاست های ما بر این پایه استوار است که ما به هیچ ناوگان روسی حمله یا آن را ساقط نمی کنیم. ما درصدد امتناع از هر نوع برخوردی هستیم. روسیه نیز دشمن ما نیست. هدف ما این است که وارد شرایطی نشویم که خلبانانان روسی و اسرائیلی با هم در آسمان ظاهر شوند تا این سوال به ذهن ها متبادر شود که اینها در در منطقه چه می کنند؟ ما به حریمی که آنها در آن فعالیت می کنند نزدیک نمی شویم و آنها نیز در حریمی که ما در قالب آن فعالیت می کنیم نزدیک نمی شوند».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار