بازدید 3350
گفت وگو

کفاشیان: به کی‌روش بدهکار نیستیم/او جایی نرفته، روی کره‌ زمین است!

کفاشیان در آستانه انتخابات اسفندماه شمشیر را از رو بسته و این روزها که به منظور شرکت در مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آسیا در دهلی‌نو به سر می‌برد مواضع تندی می گیرد.
کد خبر: ۵۵۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴ 29 November 2015

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های برخی مسئولان وزارت ورزش مبنی بر بی‌نتیجه بودن حمایت‌ها به منظور کسب سهمیه جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، می‌گوید از این مسئولان بپرسید که چه حمایت‌هایی را برای کسب میزبانی از فدراسیون فوتبال به عمل آورده‌اند؟

به گزارش تابناک ورزشی علی کفاشیان در آستانه انتخابات اسفندماه شمشیر را از رو بسته و این روزها که به منظور شرکت در مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال آسیا در دهلی‌نو به سر می‌برد مواضع تندی می گیرد. وی طی گفت‌وگویی از شانس ایرانی‌ها در چهار بخش مختلف برای کسب عنوان بهترینِ آسیا و مسایل مربوط به کی روش حرف زد.

کفاشیان در بخشی از مصاحبه جدیدش، حرف های یک هفته پیش خودش را کذب خواند(!) و وضع پرداختی‌های حقوق کی‌روش را هم به روز توصیف کرد ، در حالیکه تا چندی پیش علنی می گفت در پرداختی های مرد پرتغالی تاخیر ایجاد شده است و او از این بابت هم ناراحت است!

* نام فدراسیون فوتبال ایران پس از یک دوره انتخاب به عنوان فدراسیون برتر امسال نیز در بخش فدراسیون‌های برتر کاندیداست. چه میزان امیدوارید بتوانیم باردیگر بهترین در قاره شویم؟

 چیزی کم نگذاشته‌ایم. بودجه ما در قیاس با کشورهایی همچون استرالیا، ژاپن و کره جنوبی قابل مقایسه نیست. همین که ما جزو سه نامزد اصلی کسب عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا قرار داریم، خوب است

* شما گفتید برای کسب میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ ، فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد و نیازمند حمایت‌ وزارت و دولت است، مسئولان وزارتخانه هم در واکنش به صحبت‌های شما گفتند این حمایت برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ اتفاق افتاد اما ثمری نداشت.

باید بروید و بپرسید که چه حمایت‌هایی صورت گرفته ؟ این حمایت‌ها چگونه بوده ؟ بروید و بپرسید که چگونه حمایت‌هایی در این زمینه صورت دادند؟ پس از آنکه این توضیحات داده شد من در این زمینه اظهارنظر خود را ارائه می‌کنم اما فعلا در این رابطه حرفی نمی‌زنم چرا که اول باید به صورت شفاف عنوان شود که چه حمایت‌هایی و چگونه صورت گرفته است.

* حالا که در هند هستید، درباره حضور شیخ سلمان به عنوان نامزد ریاست فیفا صحبت نشد؟

شیخ سلمان درجلسات دهلی نو نامزدی خود را برای انتخابات فیفا علنی کرد و در این رابطه صحبت‌هایی به عمل آمد. به هر حال ما حدود ۴ ماه تا انتخابات فیفا فرصت داریم و باید گام به گام جلو برویم و ببینیم در آینده چه چیزی پیش خواهد آمد.

* انتخابات فیفا با انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران همزمان خواهد بود.

بله، حدود ۷ تا ۸ روز پس از انتخابات فیفا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد. ما ابتدا مجمع سالیانه را برگزار خواهیم کرد و پس از آن انتخابات ریاست فدراسیون را پیش رو داریم.

* اردوی تیم ملی قبل ازدیداربا تیم‌های هند و عمان لغو شد. آیا این اتفاق به دلیل مشکلات مالی بود؟

این اردو به دلیل مشکلات مالی لغو نشد. با توجه به زمان‌بندی‌های انجام شده نیازی به برگزاری این اردو نبود. بنابراین تصمیم گرفتیم فعلا این اردو را لغو کنیم.

کفاشیان: به کی‌روش برهکار نیستیم/او جایی نرفته، روی کره‌ زمین است!

* حقوق کی‌روش چه شد. خودتان گفتید گویا پرداختی‌های قرارداد سرمربی تیم ملی با تاخیر مواجه شده.

 درحال حاضر عقب‌افتادگی در پرداخت حقوق کی‌روش نداریم و به موقع پرداخت‌های لازم را انجام داده‌ایم.

* از کی‌روش خبر دارید؟ اینکه هم‌اکنون مرخصی‌اش را در کدام نقطه دنیا پشت سرمی‌گذارد؟

 (با خنده) کی‌روش روی کره زمین است و جایی نمی‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها