بازدید 6200

معاوضه پرسود کرار با ستاره تکنیکی تبریز؟

داریوش شجاعیان استقلالی است، مشکل خدمت ندارد و در صورت گرفتن رضایتنامه می‌تواند پیراهن تیم آبی پایتخت را بپوشد. استقلالی‌ها می‌خواهند به کمک پول نقد یا معاوضه با کرار، شجاعیان را به تیم‌شان ببرند هر چند جاسم زیر بار نمی رود
کد خبر: ۵۵۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۵ 29 November 2015

داریوش شجاعیان، ستاره تکنیکی گسترش‌فولاد که در بازی‌های این تیم در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی از خود ارائه داده، از گزینه سوم پرویزمظلومی برای جانشینی کرارجاسم، به گزینه نخست استقلالی‌ها تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از آی‌اسپورت، ماجرا از این قرار است که مدیران باشگاه استقلال با خرید بازیکنان خارجی از جمله گابریل برزیلی مخالفت کرده‌اند و وضعیت خدمت بختیار رحمانی هم مبهم به نظر می‌رسد. رحمانی می‌گوید نیم‌فصل بازیکن آزاد است اما تراکتوری‌ها تمام تلاش‌شان را برای جلوگیری از کسری خدمت او انجام می‌دهند. استقلال هم که نمی‌خواهد قربانی ماجرای تراکتور و رحمانی شود، سراغ شجاعیان بازیکن گسترشی ها رفته است.

معاوضه پرسود کرار با ستاره تکنیکی تبریز؟

داریوش شجاعیان استقلالی است، مشکل خدمت ندارد و در صورت گرفتن رضایتنامه می‌تواند پیراهن تیم آبی پایتخت را بپوشد. استقلالی‌ها می‌خواهند به کمک پول نقد یا معاوضه با کرار، شجاعیان را به تیم‌شان ببرند. هم استقلال و هم گسترش و کمالوند، معاوضه کرار و شجاعیان را به انتقال مالی ترجیح می‌دهند اما کرار هنوز حاضر نشده به این انتقال رضایت بدهد. هافبک عراقی استقلال از باشگاه خواسته قراردادش را فسخ کنند تا بدون مشکل، به هر تیمی که دلش خواست بپیوندد و در این بین حاضر نیست منفعتی به استقلال برسد تا شاید انتقامی از این تیم گرفته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر