بازدید 3480

«بلوغ پشت خاکریز» منتشر شد

کتاب «بلوغ پشت خاکریز» نوشته حسن و حسین شیردل، در خصوص خاطرات جذاب و منحصربه فرد یکی از رزمندگان نوجوان به نام ایمان کفایی مهر که در چهارده سالگی راهی جبهه ‌شده است، منتشر شد.
کد خبر: ۵۵۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 28 November 2015
کتاب «بلوغ پشت خاکریز» نوشته حسن و حسین شیردل، در خصوص خاطرات جذاب و منحصربه فرد یکی از رزمندگان نوجوان به نام ایمان کفایی مهر که در چهارده سالگی راهی جبهه ‌شده است، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

حسن شیردل درباره کتاب «بلوغ پشت خاک‌ریز» با توجه به سن کم قهرمان این کتاب، گفت: قصه این کتاب از یک فضای خانوادگی خاص شروع می‌شود و همین فضای خاص باعث می‌شود شخصیت این کتاب وارد جبهه شود.

وی ادامه داد: ورود کفایی مهر به جبهه قصه‌های زیبا و جذابی دارد و این قصه‌ها تا پایان جنگ و بازگشتش از جبهه ادامه دارد.
«بلوغ پشت خاکریز» منتشر شد
نویسنده این کتاب گفت: خاطرات آقای کفایی مهر خاطره‌ای است که جنس رفتاری خیلی خاصی دارد به‌طوری‌که وقتی از او سؤال کردم یادت می‌آید کجا به بلوغ فکری رسیدی ؟ گفت پشت خاک‌ریز... یعنی بلوغی فکری ما، دریافت‌های ما، فهمیدن زندگی و تمام این مسائل از پشت خاک‌ریز متولدشده است و تا امروز با آن درگیر هستم.
«بلوغ پشت خاکریز» منتشر شد
وی ادامه داد: وقتی از کفایی مهر خواستم خاطراتش را بیان کند با اینکه مشغله زیادی داشت، با کمال میل پذیرفت و ما به مدت یک هفته به‌صورت شبانه‌روزی کنار هم بودیم تا خاطرات این کتاب که حاصل شانزده ساعت مصاحبه میباشد، به ثبت رسید.

شیردل گفت: جذاب‌ترین بخش خاطرات کفایی مهر زمانی است که او در عملیات والفجر ده  درحلبچه با گروه مهندسی رزمی از لشگر علی ابن ابیطالب مواجه میشود و گفتگویی عجیب بین او و فرمانده آنها صورت می گیرد. وقتی از شدت تشنگی از یکی رزمندگان آنجا تقاضای آب می‌کند او قمقمه خود را به او می‌دهد و می‌گوید ما تا ساعاتی دیگر شهید می‌شویم چراکه آن‌ها همگی شیمیایی شده بودند.

همچنین شیردل افزود :مقرر شده است بزودی مراسم رونمایی از این کتاب با حضور راوی آن برگزار گردد.

لازم به ذکر است این کتاب در پاییز 94 با تیراژ اولیه 2500 نسخه و در 280 صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و از نمایندگیهای این انتشارات و شهر کتاب قابل تهیه میباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار