بازدید 4594

کنایه حامی عارف به عطریانفر

رسولی برخی تاکیدات عطریانفر بر روی علی لاریجانی را ناشی از سابقه رفاقت این دو می‌داند و می‌گوید: ترجیح نقد لاریجانی بر نسیه عارف، انتسابش به جریان اصلاحات رد شده است و این جمله، نظر شخصی عطریانفر است که سابقه رفاقت و هم دانشگاهی بودن با لاریجانی دارد.
کد خبر: ۵۵۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 28 November 2015
عارف نه تنها از حیث شرایط قرار گرفتن در جایگاه ریاست مجلس کمبودی متوجه عارف نیست بلکه از گینه‌های بالقوه قابل بحث از حیث سوابق و شرایط احراز به طور قطع و یقین، عارف می تواند مخرج مشترک حاکمیت و مطالبه اصلاح طلبان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اظهارات محمدعطریانفر عضو ارشد شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مخالفت تلویحی با سرلیستی و همچنین ریاست عارف بر مجلس آتی(در صورت رای آوری عارف) با واکنش‌هایی از سوی چهره‌های نزدیک به عارف مواجه شده است.

حسن رسولی عضو بنیاد باران و از چهره‌های نزدیک به عارف در این باره می‌گوید: تعیین رئیس مجلس توسطا حزاب سیاسی و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان صورت نمی‌گیرد که حالا بخشی از کارگزاران یا یک حزب دیگر با ریاست یک شخصیت مخالف باشند.

وی همچنین تاکید کرده است: عارف نه تنها از حیث شرایط قرار گرفتن در جایگاه ریاست مجلس کمبودی متوجه عارف نیست بلکه از گینه‌های بالقوه قابل بحث از حیث سوابق و شرایط احراز به طور قطع و یقین، عارف می تواند مخرج مشترک حاکمیت و مطالبه اصلاح طلبان باشد

رسولی برخی تاکیدات عطریانفر بر روی علی لاریجانی را ناشی از سابقه رفاقت این دو می‌داند و می‌گوید:  ترجیح نقد لاریجانی بر نسیه عارف، انتسابش به جریان اصلاحات رد شده است و این جمله، نظر شخصی عطریانفر است که سابقه رفاقت و هم دانشگاهی بودن با لاریجانی دارد.

وی همچنین تاکید کرده است که اگر محمدعلی نجفی کاندیدای مجلس شود، در زمره کاندیداهای بالقوه ریاست مجلس قرار می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس