بازدید 9833

مخابرات:مشکل مربوط به سیستم عامل اندروید بوده است

کد خبر: ۵۵۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 28 November 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام
بنده مدت دوسال مشترک اینترنت مخابرات تهران با مشخصات سرویس نامحدود 1مگ می باشم . متاسفانه اخیرا گوشی های سامسونگ داخل منزل ما در روز چندین با از شبکه اینترنت قطع می شوند و ما دوباره باید کانکت شویم بارها به شماره تماس 2020 اعلام خرابی کردیم و جواب می دهند مشکل از گوگل است تا اینکه امروز به مرکز مخابرات نهری در شهرک غرب مراجعه کردم و دیدم افزاد زیاد دیگری نیز این مشکل را با گوشی های سامسونگشان دارند و مخابرات می گوید ایراد از گوگل است تا با اصرار زیاد من یکی از پرسنل مخابراب نهری به مرکز پشتیبانی تماس گرفت و آنها گفتند این مشکل مربوط به تسویه حساب سامسونگ است که به مخابرات بدهی دارد و مخابرات این بلا رو سر گوشی های مردم آوارده تا تلافی کنه عین همین حرفو خانم کارشناس به ما گفتند و در آخر گفتند داریم توافق می کنیم تا مشکل بر طرف شه. حالا هزینه جنگ و جدل مخابرات تهران با کمپانی سامسونگ رو مردم باید بدهند و از ارتباط با اینترنت تو گوشی های سامسونگ محروم باشند و روزانه چندین بار ارتباطشون قطع شه؟ ضمنا این مشکل فقط روی گوشی های سامسونگ و اینترنت مخابراته.ممنون میشم پیگیری کنید و مشکل خیلی هارو مطرح و پاسخ دلیل این کار رو از زبان شرکت مخابرات به ما بدهید.ممنون

پاسخ:
باسلام
احتراما ، در پاسخ به نامه ارسالی در شماره 113/433 مورخ 94/08/24 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، در خصوص اینترنت پرسرعت مشترک محترم مشخص گردید مشکل پیش آمده مربوط به سیستم عامل اندروید بوده که با هماهنگی و توضیحات ارائه شده به ایشان مشکل برطرف گردیده است.

با توفیق الهی
حسنعلی ذوالفقاری
معاون دفتر روابط عمومی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی