بازدید 19818

علت افزایش ماموران پلیس در معابر پایتخت

رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را در خصوص افزایش شمار مأموران پلیس در سطح معابر و اماکن تهران ارائه کرد و گفت: این اقدام به منظور آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی انجام شده و به نوعی تمرین عملیاتی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 28 November 2015
رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را در خصوص افزایش شمار مأموران پلیس در سطح معابر و اماکن تهران ارائه کرد و گفت: این اقدام به منظور آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی انجام شده و به نوعی تمرین عملیاتی محسوب می‌شود.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل افزایش حضور ماموران پلیس در سطح معابر و همچنین اماکنی چون ایستگاه‌های مترو و ...، اظهار کرد: حضور پلیس در سطح شهر باید سبب ایجاد آرامش و احساس امنیت در شهروندان شود و روزهای اخیر نیز پلیس برای مقابله با هر نوع تهدید احتمالی در سطح تهران تمرینی عملیاتی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه دلیل افزایش حضور پلیس در سطح معابر و اماکن نیز همین موضوع است، اظهار کرد: در این تمرین عملیاتی نیروهای یگان ویژه، یگان امداد، واحدهای 110، نیروهای نامحسوس زن و مرد، تیم‌های چک و خنثی‌سازی بمب و ... حضور دارند.

ساجدی‌نیا درباره اینکه این تمرین عملیاتی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: این اقدامات و تمرین‌های ضدتروریستی تا زمانی که لازم باشد ادامه می‌یابد اما این به این معنا نیست که اتفاقی در پایتخت رخ داده باشد بلکه تهران در امنیت کامل است.

به گفته رییس پلیس پایتخت، این اقدامات تنها برای برخورد با هرگونه تهدید احتمالی و پیشگیری از آن و همچنین تمرین افزایش مهارت عملیاتی انجام شده است.

وی همچنین به تعداد افزایش گشت‌ها در سطح محلات نیز اشاره کرد و گفت: افزایش گشت‌های انتظامی نیز که به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور بوده و برای تامین امنیت شهروندان است.

ساجدی‌نیا از شهروندان خواست گزارش‌های خود ازاقدامات مشکوک و مجرمانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده یا به نزدیک‌ترین واحد انتظامی مراجعه کرده و آن را در اختیار ماموران قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۱
وقتی داعش، ما را هم تهدید میکنه انتظار داریم این امنیت همیشگی باشه نه در بازه ی زمان تمرین

شخصا امیدوارم مردم هم با پلیس همکاری کنند
خداوند حافظ و نگهدارشان باشد انشاله
بسیار کار خوبی است و وجود پلیس نشان از بودن امنیت را میدهد و در تمام کشور های جهان این مسئله وجود دارد بنده به عنوان شهروند این حرکت را تایید میکنم
خیلی هم عالیست. متشکریم که به فکر امنیت شهروندان هستید
خسته نباشی سردار
فکر کردم میخوان به موها گیر بدن. دمتون گرم و خدا قوت.
امیدوارم از زحمت کشان ناجا که در همه حال در خدمت هستند تقدیر و تشکر بشه
يه خداقوتم به خانواده هاي پرسنل ناجا بگيم كه هميشه چشم به راهن....
نه شما نگران موهایتان نباشید راحت باشد
ما مخلص پلیس و بسیج هستیم و هرگونه همکاری رو انجام میدهیم. ممنون از زعمای قوم که به فکر امنیت هستند. خدا قوت
با سلام
درسته مشکل اقتصادی هست
درسته تحریم هست
درسته بیکاری هست
ولی واقعا باید دست مسئولین امنیتی ایرانو بوسید که واقعا کشور امنی داریم
همگی خسته نباشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار