بازدید 5082
گزارش

مرزبندی انتخابات فیفا کلیدخورد/ رقابت اصلی بین شیخ سلمان و اینفانتینو

خوان آنخل نابوت رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رسما به مطبوعات برزیلی اعلام کرد که در انتخابات آینده ریاست فیفا از جانی اینفانتینو دبیرکل اتحادیه اروپا حمایت می‌کنند. همزمان در کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا ، اعضا اعلام کردند که پشت شیخ سلمان خواهند بود
کد خبر: ۵۵۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 28 November 2015

جبهه بندی برای انتخابات اسفندماه فدراسیون جهانی فوتبال آغاز شده است و کنفدراسیون فوتبال آمریکا جنوبی به طور علنی از دبیرکل یوفا اعلام حمایت کرد. درهمین حال کنفدراسیون فوتبال آسیا نیزکه در تعداد اعضا پر رای ترین کنفدراسیون محسوب می شود در جلسه اخیر هیات اجرایی رسما از رئیس AFC درانتخابات آینده ریاست فیفا حمایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال ، تب و تاب کاندیداها برای گرفتن رای بیشتر شده است. در این راستا خوان آنخل نابوت رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رسما به مطبوعات برزیلی اعلام کرد که در انتخابات آینده ریاست فیفا از جانی اینفانتینو دبیرکل اتحادیه اروپا حمایت می‌کنند.

مرزبندی انتخابات فیفا کلیدخورد/ رقابت اصلی بین شیخ سلمان و اینفانتینو

مرزبندی انتخابات فیفا کلیدخورد/ رقابت اصلی بین شیخ سلمان و اینفانتینو

در طرف دیگر کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که از شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون آسیا حمایت می‌کند و از اعضای کنفدراسیون خواهان حمایت همه جانبه از وی شد. با این وضعیت فدراسیون فوتبال ایران هم طبق اعلام کفاشیان در انتخابات آینده از شیخ سلمان حمایت خواهد کرد . کفاشیان رئیس فدراسیون پیش از این در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به تابناک اعلام کرده بود که از شیخ سلمان حمایت می‌کند.

انتخابات ریاست جدید فیفا در تاریخ 7 اسفندماه 94 در زوریخ برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار