بازدید 2823
گزارش

اختلاف درکمیته المپیک برسرانتخاب حاج رضایی و محمودی

ناظران با نظر روسای فدراسیون‌ها گزینش شدند و من با این روش انتخاب کردن موافق نبودم. ناظران باید کسانی باشند که درواقع چشم‌های کمیته المپیک باشند نه کسانی که درگیر کارهای اجرایی هستند. ما می‌توانستیم با انتخاب خوب ناظرانی را انتخاب کنیم که با کمیته همراه باشند. روش انتخاب ناظران درست نبود.
کد خبر: ۵۵۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 28 November 2015

صبح امروز کمیته ملی المپیک خبری روی خروجی سلیت خود قرار داد که طی آن بهنام محمودی و امیر حاج رضایی به عنوان ناظران این کمیته برای نظارت بر مراحل آماده سازی تیم های ملی والیبال و امید فوتبال منصوب شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، هنوز دو ساعت از انتشار این خبر در رسانه ها نگذشته بود که زمزمه های اختلاف و مخالفت با این تصمیم به بیرون درز کرد. نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک نخستین مخالف و منتقد این انتخاب ها بود. دبیر مقابل این احکام موضع گرفته و گفته: «با وجود اینکه ناظران تیم‌های ملی که امروز انتخاب شدند توانمند هستند اما من با روش انتخاب موافق نبودم. ناظران فعلی در کارشان بلد و قوی هستند اما هیات اجرایی افرادی را انتخاب کرده که بیشتر با فدراسیون‌ها هماهنگ هستند.»

اختلاف درکمیته المپیک برسرانتخاب حاج رضایی و محمودی

نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک درباره انتخاب ناظران 8 رشته ورزشی گفت: « انتخاب ناظران با نظر روسای فدراسیون‌ها بود و من با این روش انتخاب کردن موافق نبودم. ناظران باید کسانی باشند که درواقع چشم‌های کمیته المپیک باشند نه کسانی که درگیر کارهای اجرایی هستند. ما می‌توانستیم با انتخاب خوب ناظرانی را انتخاب کنیم که با کمیته همراه باشند. روش انتخاب ناظران درست نبود.»

اختلاف بین کیومرث هاشمی و علیرضا دبیر رییس و نایب رییس کمیته ملی المپیک در دوره جدید سابقه دارد و به نظر می رسد دبیرکل کمیته هم اختلافاتی با نایب رییس داشته باشد. اختلاف داخلی در کمیته و همچنین تضادهای علنی بین کمیته المپیک با وزارت ورزش در آستانه المپیک کارشناسان و علاقمندان را نگران کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل