بازدید 3329

شهادت مامور نيروي انتظامي هنگام ماموريت

کد خبر: ۵۵۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 28 November 2015
استوار يكم محمد عبدي، از ماموران پليس بخش بهنمير شهرستان بابلسر مازندران، هنگام انجام ماموريت با اصابت گلوله يكي از مجرمان مشهور به شهادت رسيد.

به گزارش اعتماد، اين حادثه بامداد پنجشنبه پس از آن رخ داد كه مركز فوريت‌هاي پليسي ١١٠ بابلسر از تهديد به مرگ يك خانواده از سوي يك مجرم مسلح در بخش بهنمير باخبر شدند و به سرعت تيمي از ماموران به سراكيپي استواريكم عبدي را به محل اعزام كردند. با حضور آنها در محل مشخص شد يك دستگاه خودروي سواري پرايد در ميدان شهدا پارك كرده و فرد مسلح، چند نفر را به گروگان گرفته است.

ماموران كه خود را براي دستگيري متهم آماده مي‌كردند ناگهان با شليك گلوله از سوي متهم روبه‌رو شدند. گلوله‌ها كه از يك قبضه سلاح شكاري شليك شده بود به استواريكم عبدي اصابت كرد و او را روي زمين انداخت.

 عامل تيراندازي با ديدن اين صحنه به سرعت متواري شد و ماموران نيز مجروح را به بيمارستان منتقل كردند اما او به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، عامل تيراندازي يكي از مجرمان مشهور بهنمير است كه مورد شناسايي قرار گرفته و به زودي دستگير خواهد شد.

مراسم تشييع و تدفين پيكر شهيد استواريكم محمد عبدي، ساعت ٨:٣٠ صبح شنبه، هفتم آذر در شهرستان بابلسر و ساعت ١٠صبح همان روز در شهرستان ساري با حضور مسوولان و مردم شهيدپرور استان مازندران برگزار مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی