بازدید 5497
۲

بیمه‌های تکمیلی زورگو هستند

نایب رئیس سابق انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی ایران، بیمه های تکمیلی را زورگو خواند و گفت: متاسفانه بیمه های تکمیلی برای خودشان نرخ تعرفه تعیین می کنند.
کد خبر: ۵۵۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵ 28 November 2015
نایب رئیس سابق انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی ایران، بیمه های تکمیلی را زورگو خواند و گفت: متاسفانه بیمه های تکمیلی برای خودشان نرخ تعرفه تعیین می کنند.

دکتر میر مجید مصلایی در گفت‌وگو با مهر، اظهارداشت: متاسفانه بخش های پاراکلینیکی کشور دچار مشکلات عدیده ای هستند که تاخیر در پرداخت مطالبات آنها از سوی بیمه های پایه و تکمیلی، یکی از همین معضلات است.

وی با انتقاد از عملکرد بیمه های تکمیلی در پرداخت مطالبات آزمایشگاه های تشخیص طبی بخش خصوصی کشور، گفت: بیمه های تکمیلی علاوه بر تاخیر در پرداخت مطالبات آزمایشگاه ها، زورگو هم هستند.

مصلایی توضیح داد: وقتی برای عقد قرارداد با بیمه ها تکمیلی اقدام می کنیم، آنها خودشان نرخ تعرفه مصوب دولت را تغییر می دهند.

وی با غیرقانونی خواندن این اقدام بیمه های تکمیلی در عقد قرارداد با آزمایشگاه های تشخیص طبی بخش خصوصی، گفت: تعرفه مصوب دولت برای آزمایشگاه های بخش خصوصی ۱۷ هزار تومان K است، اما بیمه های تکمیلی عدد ۱۶ هزار تومان را پیشنهاد می دهند و می گویند باید تخفیف بدهید.

نایب رئیس سابق انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی ایران با اشاره به اینکه سال در حال پایان است، افزود: برخی آزمایشگاه ها مجبور به عقد قرارداد با شرایط تحمیلی بیمه های تکمیلی هستند، چون اغلب مردم از بیمه های تکمیلی استفاده می کنند که هزینه کمتری از جیب پرداخت کنند.

مصلایی همچنین از تاخیر طولانی مدت بیمه های تکمیلی در پرداخت مطالبات آزمایشگاه ها انتقاد کرد و گفت: در قرارداد بیمه های تکمیلی آمده که حداکثر ظرف دو ماه می بایست مطالبات را بدهند. اما، آخرین پرداختی برخی از بیمه های تکمیلی مربوط به فروردین امسال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲
من کارمند هستم در روستا زندگی می کنم در بیمارستان هم کار می کنم با توجه به اینکه روستاییان همه بیمه هستند وپولی هم پرداخت نمی کنند ولی ما علاوه بر اینکه 7 درصد حقوق بیمه کم می کنند می گویند بیمه تکمیلی هم داشته باشید
سلام اين قسمتي از زور گويي بيمه هاي تمكيلي است و قسمت هاي پنهان مثله به الاجبار كردن بيمه عمر به همراه بيمه تكميلي هم از اين داستانهاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار