بازدید 4501
پرس تي وي:

افزايش حملات به مسلمانان در امريکا

در پی حملات تروریستی پاریس، حملات ضد مسلمانان در سراسر آمریکا افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۵۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 27 November 2015
در پی حملات تروریستی پاریس، حملات ضد مسلمانان در سراسر آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش پرس تی وی، الیان الخمیسی خبرنگار این شبکه در واشنگتن گفت ثریا حسین که داراک مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت پزشکی است با این حال به انتخاب خودش جز نگهداری از شش فرزندش شغل دیگری ندارد. با این حال مسئولان سازمان بهداشت و سلامت آمریکا یکی از فرزندان اش را از وی جدا کرده اند.

ثریا حسین در گفتگو با پرس تی وی گفت کارشناسان سازمان تامین اجتماعی آمریکا با من تماس گرفتند و گفتند که فرزندم آسیب بدنی دیده است. من به آنها گفتم که بله و به این خاطر وی را به درمانگاه برده ام. با این حال آنها گفتند که این آسیب بدنی را احتمالا من به کودک وارد کرده ام. آنها موقع بردن کودک حتی با من صحبت هم نکردند و تنها با افسران پلیس صحبت کردند. آنها گفتند که من باید اعتراف کنم که به کودک خود آسیب زده ام تا بتوانم فرزند خود را پس بگیرم. آنها این فرضیه را مطرح کردند که من درباره کودک کوتاهی کرده ام و به نظر من آنها تنها به این خاطر این اتهام را به من زده اند که ما یک خانواده مسلمان هستیم.
ثریا یکی از قربانیان فضای ایجاد شده پس از حملات اخیر پاریس است. چهارشنبه گذشته نیز یک مسجد در ویرجینیا مورد حمله خرابکاری قرار گرفت و عاملان حمله دو بمب دودزا و یک بمب آتش زای دست ساز به داخل مسجد پرتاب کردند.

جوهری عبدالمالک امام جماعت مرکز اسلامی دارالهجره گفت حدود ساعت دو بامداد بود و درهای اصلی ورودی مرکز بسته بود با این حال پس از آنکه در نهایت مهاجمان نتوانستند وارد مرکز شود دو بمب دودزا و سپس بمب آتش زای دست سازی که در دست داشتند پرتاب کردند.
خبرنگار پرس تی وی گفت عاملان حمله به استفاده از بمب دودزا و استفاده از وسایل آتش زا و ورود به ملک دیگران با هدف وارد کردن خسارت به علت باورهای مذهبی و وارد کردن خسارت به ملک دیگران متهم شده اند.

وی گفت در پی حملات پاریس مسلمانان در آمریکا با موجب جدید حملات ضد مسلمانان روبرو شده اند که شبیه به حملاتی است که در پی حوادث 11 سپتامبر ضد مسلمانان صورت گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان