بازدید 2761
نایب رییس مجلس؛

رمز اقتدار ما دین، رهبری و ولایت فقیه است

ابوترابی فرددر مجمع استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی از مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی هستند گفت:این سرمایه که نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است باید گرامی داشته شود.
کد خبر: ۵۵۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 27 November 2015
ابوترابی فرددر مجمع استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی از مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی هستند گفت:این سرمایه که نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است باید گرامی داشته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام ابوترابی فرد در مجمع استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان  با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی از مهمترین ارزش های انقلاب اسلامی هستند گفت: این سرمایه که نشان دهنده قدرت ایران  اسلامی است باید گرامی داشته شود.
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد افزود: رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با جان فشانی و نثار خون خودبرای ملت ایران و منطقه عزت، افتخار و آبرو به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: ملت ایران هرچه دارد ازمردانگی رزمندگان و شهداست، خدا شاهد است انقلاب و آزادی نداشتیم اگراین رزمندگان نبودند، اگربسیجیان ورزمندگان نبودند لبنان، سوریه و عراق محور مقاومت نبود.

در حال حاضرنقشه های آمریکا با شکست روبرو شده استحجت الاسلام ابوترابی فرد بیان کرد: با وجود اینکه آمریکایی ها و استکبار با ایجاد گروه های افراطی تصمیم داشتند تا چهره اسلام را مخدوش کنند اما این نقشه با شکست مواجه شد و از آنجایی که باطل دوام ندارد خیلی زود تفاوت اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی بر مردم دنیا آشکار شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها سعی داشتند در جریان جنگ عراق و حضور در افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم ایران را از دو طرف تحت فشار قرار دهند اما در هر دو کشور با شکست مواجه شدند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  افزود: سربازان عزت آفرین نظام اسلامی پیشکسوتان عرصه جنگ جهاد و دفاع و تربیت یافتگان مکتب قرآنی هستند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: تشکیل گروه های تروریستی و تکفیری یکی از دسیسه های دشمن و در راستای تخریب چهره اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام توان خود برای ضربه به انقلاب استفاده کرده است افزود: آمریکا و متهدانش با هم متحد شدند تا ایران را شکست دهند اما شکست دامن خود شان را گرفت.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: این قدرت اسلام و نظام است که موجب سربلندی و اقتدار ایران شده است.

بسیج یک نهاد ملی و مردمی استنایب رئیس مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد ملی و مردمی است که روحیه ایمان ، عقیده و مسئولیت  را دارا   است ادامه داد: باید ارزش های بسیجی بودن حفظ  و ماندگار شود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: نیروهای هوشمند در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره بسیجیان را در کنار خود به همراه داشتند و امروز به برکت بسیج،  دانشگاه ها، کارخانجات و مجامع گوناگون اقتصادی ما به کمک نیروهای مخلص بسیجی اداره میشود.

وی  با بیان اینکه بسیجیان خود را در مقابل خدا و بندگان خدا مسئول میدانند  گفت: وظیفه شناسی، بصیرت، معرفت و شناخت از ویژگی های شاخص بسیجیان است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حضور ملت ایران در تمامی صحنه ها موجب اقتدار نظام می شود ادامه داد: انقلاب اسلامی از دو رکن مهم مردم و اسلام ‌تشکیل شده و انقلاب ملت ایران را در جهان با این دو ویژگی می شناسند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد عنوان کرد: اگر امروزه شاهد شکل گیری مقاومت اسلامی در جهان معاصر هستیم به دلیل این است که آنها مهمترین تکیه گاه خود را انقلاب ایران می‌دانند.

وی گفت: از آنجایی که اندیشه و آرمان امام در دنیای اسلام به دلیل هویت اسلامی و دینی بود لذا انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای در بین کشور های مسلمان پیدا کرده است.

ایران بزرگترین قدرت منطقه

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به یک قدرت دفاعی بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: این اقتدار حاصل قدرت نظامی و دفاعی نیست بلکه از حضور و مشارکت ملت ایران و ملت‌های مسلمان در منطقه حاصل شده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: آمریکا با وجود اینکه دو دهه اعلام می کند که گزینه های مختلفی روی میز است، در سایه قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی جرئت حمله به ایران را ندارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در حیات سیاسی خود قدم های بزرگی برداشته و حول محور ولایت حرکت کردن بیش از پیش باعث اقتدار ما شده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: این اراده خداست که حق ماندگار و باطل محکوم به فنا است و دلیل آن این است که باطل ریشه ندارد و دوام نخواهد یافت.

عزت امروز نشات گرفته از پیوند ملت با رهبری است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  گفت: امروز ایران نماد وحدت مذاهب اسلامی است و در سایه رهبری صالح است که این وحدت ایجاد شده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم و در برابر تحریم های ظالمانه و همه فشار ها و تهدید ها سر فرود نیاوردیم به دلیل پیوند ملت بزرگ ایران با رهبری است.

وی با بیان اینکه بایستی تلاش کنیم تا روز به روز سرعت علمی افزایش یابد تصریح کرد: حرکت علمی یک وظیفه همگانی است وبایستی حوزه و دانشگاه قله های علمی را فتح و پس از آن علم حاصله را تبدیل به فناوری و در خدمت چرخه اقتصاد کشور قرار دهند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد واژه ولایت فقیه از ابتکارات نظام اسلامی و ادبیات این انقلاب است که در تاریخ سیاسی ایران و جهان قبل از او، یاد و نامی نبوده است.

سردار همدانی هرگز در انتخاب دشمن اشتباه  نکرد

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت:  سردار حسین همدانی یک نیروی بسیجی بود که همواره در مقابل دشمن جنگید و راه حق را ادامه داد و سرانجام در همین راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار مجیدی  ادامه داد: شهید همداني سردار مبارزه با تروریسم بود، فرمانده ای کم نظیر در مبارزه با تروریسم به شمار می رفت.

وی با بیان اینکه این شهید سرافراز سهم بزرگی در کمک به امنیت منطقه و جهان در مقابله با تروریسم داشت، افزود: پیام استقامت و مقاومت شهید سردار همداني رمز پایداری موفقیت سوریه بشمار می رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل