بازدید 19838

تصادف خودرو کترینگ با هواپیما در فرودگاه امام

پرواز روز پنجشنبه تهران به مقصد نجف بیش از ۱۰ ساعت تاخیر داشت.
کد خبر: ۵۵۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 27 November 2015
پرواز روز پنجشنبه تهران به مقصد نجف بیش از ۱۰ ساعت تاخیر داشت.

به گزارش مهر، پرواز شماره ۳۴۰۷ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) که قصد داشت روز پنجشنبه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد نجف ترک کند، با بیش از ۱۰ ساعت تاخیر روبرو شد.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، خودرو حمل کترینگ در زمان انتقال به هواپیما، با در برخورد می‌کند و به دنبال این برخورد، صدماتی به بدنه هواپیما وارد می شود.

تصادف خودرو کترینگ با هواپیما در فرودگاه امام

یکی از مسافران این پرواز مدعی شد: پس از این اتفاق، مسئولان فرودگاه جلوی چشم مسافران شروع می‌کنند با چکش و دیگر ابزار، در هواپیما را صاف کنند اما بازهم پرواز به دلیل این مشکل انجام نمی‌شود و مسئولان هم پاسخگویی مناسبی را به مسافران انجام نمی‌دهند.

پس از گذشت ۱۰ ساعت، مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه، در پاسخ به اعتراض مسافران اعلام می‌کنند که باید هواپیماهای دیگر پس از انتقال مسافران و خالی شدن ساعت‌های پروازی، برای انتقال شما به فرودگاه بیایند.

براین اساس، ۳۰۰ مسافر این پرواز تا ساعاتی از شب گذشته هنوز در سالن ترانزیت فرودگاه امام در انتظار پرواز نجف بودند و فضای مناسبی هم برای استراحت این مسافران فراهم نشده بود.

 عذرخواهی ایران ایر از تاخیر پرواز تهران به نجف

روابط عمومی سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش از مسافران تهران به مقصد نجف اعلام کرد به علت مشکلات فنی و تامین ایمنی بیشتر، پرواز شماره 3407 راس ساعت 22 و 30 دقیقه انجام شد.

به گزارش ایرنا، در تماس تعدادی از مسافران این پرواز با ایرنا، آنان از اینکه پرواز شماره 3407 با 10 ساعت تاخیر انجام می شود ابراز نارضایتی کردند اما روابط عمومی ایران ایر اعلام کرد: تاخیر پیش آمده به علت نقض فنی بوده است.

روابط عمومی ایران ایر با عذرخواهی مجدد از مسافران تاکید کرد پرواز جایگزین، ساعت 22 و 30 تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان