بازدید 28361

تریلی سواری زائران اربعین در خاک عراق

با وجود اینکه تا مرز مهران مشکلی بابت حمل و نقل وجود ندارد، اما پس از مرز و در خاک عراق، زائران ایرانی به سختی جابجا می شوند.
کد خبر: ۵۵۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 27 November 2015
مناسک پیاده روی اربعین حسینی شروع شده است و تعداد زیادی از زائران ایرانی به غرب کشور و مرز مهران و شلمچه رفته اند. اما حمل و نقل زائران در عراق نامنظم انجام می شود.

به گزارش خبرآنلاین با وجود اینکه تا مرز مهران مشکلی بابت حمل و نقل وجود ندارد، اما پس از مرز و در خاک عراق، زائران ایرانی به سختی جابجا می شوند.

مشاهدات نشان می دهد بزرگترين مشكل در عراق و در مسیر رسیدن زائران به نجف، کمبود وسايل نقليه مناسب به اندازه حجم بالای زائر است. شهرداری تهران تعداد زیادی اتوبوس به عراق اعزام کرده و همچنین اتوبوس های بین شهری زیادی در مرز مهران- نجف فعالیت می کنند. اما اتوبوس های ایرانی جابگوی حجم بالای مسافر نیستند.

این درحالی است که نظم در مهران و مرز ايران بسيار بالاست؛ مردم خودروهایشان در تو پاركينگ های مخصوص و از پيش تعيين شده متوقف می کنند و با اتوبوس به صفر مرزی مي‌روند.

اما در خاك عراق اوضاع نامنظم است. وسیله نقلیه برای تردد و رسیدن به نجف کم است. به همین دلیل بخشی از مردم سوار وانت و كاميون و تريلی مي‌شوند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار