بازدید 4132
در پنج روز گذشته؛

ارتش سوریه 673 مرکز متعلق به تروریست‌ها را نابود کرد

سخنگوی ارتش سوریه گفت: یگان های ارتش و نیروهای مسلح در پنج روز گذشته 673 مرکز و محل تجمع تروریست ها در سراسر کشور را نابود کردند.
کد خبر: ۵۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 27 November 2015
سخنگوی ارتش سوریه گفت: یگان های ارتش و نیروهای مسلح در پنج روز گذشته 673 مرکز و محل تجمع تروریست ها در سراسر کشور را نابود کردند.

به گزارش «تابناک»، سخنگوی ارتش افزود: یگان های ارتش با همکاری گروه های دفاع مردمی موفقیت های گسترده ای را در مبارزه با گروه های تروریستی کسب کرده اند.

وی اضافه کرد: خطوط دفاعی گروه های تروریستی در مناطق مختلف در حال فروپاشی است و اطلاعات حاکی از آن است که ده ها تروریست که بیشتر آن ها خارجی هستند به سمت مرزهای ترکیه در حال فرار هستند.

سخنگوی ارتش سوریه بیان کرد: نیروی هوایی ارتش سوریه از 21 تا 26 ماه میلادی جاری 673 مرکز و محل تجمع تروریست ها را در جریان 179 پرواز رزمی در اطراف دمشق، حمص، حماه، ادلب، حلب، دیرالزور و لاذقیه نابود کرده است.

وی گفت: گروهی از یگان های ویژه ارتش با همکاری نیروهای روسیه، سه شنبه شب در عملیات بی نظیری یکی از دو خلبان هواپیمای سرنگون شده روسیه را نجات دادند.

سخنگوی ارتش سوریه اضافه کرد: سرنگون شدن هواپیمای روسیه توسط ترکیه نشانه روشنی از پشتیبانی دولت ترکیه از داعش و دیگر گروه های تروریستی برهم زننده امنیت و صلح بین المللی است.


ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل