بازدید 13771

جدال نوزاد ۳ روزه میبدی با سرمای‌کویر

پدر و مادر معتاد پس از به دنیا‌آمدن نوزاد دخترشان، او را در یکی از خیابان‌های شهر کویری میبد رها کردند غافل از اینکه تا ۲۰ ساعت بعد، هیچ‌کس متوجه او نخواهد شد.
کد خبر: ۵۵۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 26 November 2015
پدر و مادر معتاد پس از به دنیا‌آمدن نوزاد دخترشان، او را در یکی از خیابان‌های شهر کویری میبد رها کردند غافل از اینکه تا ۲۰ ساعت بعد، هیچ‌کس متوجه او نخواهد شد.

به گزارش تابناک یزد،حدود ساعت 19عصر سه‌شنبه چند دانشجو كه در حال عبور از بلوار خيابان شمس‌الحق در شهر ميبد يزد بودند صحنه عجيبي را پيش روي خود ديدند. نوزادي درحالي‌كه پتويي دور او پيچيده شده بود، در هواي سرد كوير و در گوشه‌اي از بلوار رها شده و هنوز زنده بود و دانشجويان جوان بلافاصله پليس را در جريان قرار دادند.

تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند و پس از نجات نوزاد از سرما او را به بهزيستي منتقل كردند. همزمان با دستور قضايي، تحقيقات براي شناسايي پدر و مادر نوزاد شروع شد و مأموران با حضور در بيمارستان ميبد متوجه شدند كه نوزاد دختر 3روز قبل به دنيا آمده است.

با اين اطلاعات پدر و مادر نوزاد شناسايي شدند و مأموران پس از حضور در محل زندگي آنها، زن جوان را دستگير كردند. اين زن گفت: من و شوهرم هر دو اعتياد شديدي به مواد‌مخدر داريم. وقتي دخترم به دنيا آمد، ابتدا قصد داشتيم از او نگهداري كنيم اما در همان روز اول متوجه شديم كه توانايي نگهداري از او را نداريم. براي همين تصميم گرفتيم در خيابان رهايش كنيم و بعد از اينكه پتويي دورش پيچيديم، او را به يكي از بلوارهاي شهر برديم و همانجا رهايش كرديم.

اظهارات زن جوان نشان مي‌داد از زماني كه نوزاد در بلوار رها شده بود تا زماني كه دانشجويان جوان او را پيدا كردند، دست‌كم 20ساعت مي‌گذشت. زنده ماندن نوزاد در چنين شرايطي آن‌هم پس از پشت سر گذاشتن يك شب سرد، چيزي شبيه معجزه بود. با اين حال بررسي‌ها نشان مي‌داد كه حيوانات وحشي به نوزاد حمله كرده و قصد بردن او را داشته‌اند كه موفق نشده و در اين حملات، نوزاد دچار خراشيدگي و زخم‌هاي سطحي شده بود. به گفته سرگرد مهدي زارع‌شاهي، جانشين فرمانده انتظامي شهر ميبد، نوزاد دختر در اختيار بهزيستي قرار گرفته و تحقيقات براي دستگيري پدر او كه پس از دستگيري همسرش متواري شده است، ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل