بازدید 3976

پتروشیمی قهرمان نیم‌فصل لیگ بسکتبال

دانشگاه آزاد یکی از مدعیان قهرمانی و نایب‌قهرمان فصل گذشته در خانه خود به مصاف شهرداری اراک رفت و در پایان این مسابقه را در کمال ناباوری 73 بر69 به میهمان خود واگذار کرد تا بدین‌ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی چهارمین باخت خود را در9 بازی تجربه کنند.
کد خبر: ۵۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 26 November 2015

تیم بسکتبال پتروشیمی با برتری مقابل نیروی زمینی عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال را بالاتر از دو تیم مدعی و رقیبش تصاحب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته نهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتربسکتبال تیم‌های نیروی زمینی و پتروشیمی بندر امام درسالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 77 بر52 میهمان جنوبی به پایان رسید.

دراین بازی پتروشیمی درهر4 کوارتر با نتایج 11 بر9، 24 بر15، 22 بر15 و 20 بر13 به برتری رسید تا بدین ترتیب عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ را از آن خود کند.بهنام یخچالی بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی درنیمه اول به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از بازی بیرون رفت.

پتروشیمی قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال

در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر ، امروز تیم دانشگاه آزاد یکی از مدعیان قهرمانی و نایب‌قهرمان فصل گذشته در خانه خود به مصاف شهرداری اراک رفت و در پایان این مسابقه را در کمال ناباوری 73 بر69 به میهمان خود واگذار کرد تا بدین‌ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی چهارمین باخت خود را در9 بازی تجربه کنند.

شهرداری گرگان در بازی خانگی به مصاف آینده‌سازان میهن اصفهان رفت که نتیجه جدال دو تیم با حساب 78 بر61 به سود گرگانی‌ها به پایان رسید. نفت آبادان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی که به تبریز رفته بود در یک بازی نزدیک توانست میزبان خود را 66 بر62 از پیش رو بردارد.

در آخرین بازی هفته نیز شیمیدُر در تهران و در سالن آزادی به مصاف ثامن مشهد رفته است.نیم‌فصل اول لیگ برتر امروز به پایان می‌رسد و رقابت‌های نیم‌فصل دوم از 12 آذر آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس