بازدید 49736
بسته خبری تابناک

افشاگری عجیب علیه فوتبالیست مشهور/ پیغام لاریجانی برای تصاحب کرسی‌های اصلاح‌طلبان/کنایه فرمانده ایرانی به یک وزیرخارجه/امریکا با ساندویچ هم نفوذ می‌کند/هشدار عارف به گروه‌های خودسر

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«بازسازی و احیاء خانه پدری مقام معظم رهبری »،«نامگذاری عجیب برای دختر نظامی روس»، «لاریجانی و ناطق نوری هیچ سنخیتی با اصلاح‌طلبان ندارند»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۵۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 26 November 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


دولت قبل به جای اجرای قانون فیلم پخش می کرد

مرتضی بانک در همایش اعتدال و توسعه شهرستان ورامین که در سالن همایش های شهید تاجیک شهرداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: لازمه حرکت رو به رشد جامعه، ظرفیت سازی و بهره گیری از توان موجود در کشور است .وی اظهارکرد: استفاده از ظرفیت های موجود، قانون مداری و استفاده از خرد جمعی وظیفه ای است که همه دولت ها باید به آن پایبند باشند، حرکت حول محور قانون وظیفه همه افراد است ولی ظاهرا در دولت قبل قانون موضوعی بود که باید با آن مقابله می کرد. معاون کل نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت قبل هرجا که دوست داشت به قانون عمل می کرد و هر جا که دوست نداشت به جای پاسخ دادن در مجلس فیلم پخش می کرد.

فوتبالیستی که به خاطرزن چهارمش،مادرش رابیرون کرد

شاهین بیانی صحبت هایی تکان دهنده را علیه برادر کوچکترش، شاهرخ بر زبان آورد.شاهین بیانی ضمن ابراز ناراحتی بابت شهادت شاهرخ برای امیر قلعه نویی در دادگاه اظهار داشت: خطاب به شاهرخ می گویم تو چه رابطه ای با استقلال داری که بیایی درباره مسائل مربوط به این تیم اظهارنظر کنی. تو حتی طرفدار استقلال هم نیستی و صلاحیت این را هم نداری که خود را استقلالی بدانی. بگذارید خیال تان را راحت کنم. برادر من یک فرد دروغگوست که شما یک حرف راست از زبانش نمی شنوید. پیشکسوت استقلال در ادامه به افشاگری علیه برادرش پرداخت و خطاب به او گفت: آقای شاهرخ خان! همین حالا که این حرف ها را بر زبان می آورم پیش مادرمان هستم. در شهر ساری. آمده ام به او سر بزنم. راستی خوب شد گفتم که مادرمان ساری است. تو اصلا می دانی که او کجاست و چه روزهایی را سپری می کند؟ از همه شما که دنبال این هستید شاهرخ را در مسائل مختلف استقلال شریک کنید می خواهم از او بپرسید چند وقت است به مادرش حتی یک تلفن هم نزده است. مادری که به خاطر ازدواج چهارمش او را از خانه بیرون انداخت.

کسانی که به من توهین می کنند به دنبال قدرت طلبی هستند

بعد از ظهر روز گذشته اعضای شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط نورانی امام (ره) استان قم با رئیس جمهور سابق دیدار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی احمدی نژاد، در این دیدار محمود احمدی نژاد با اشاره به اینکه اساسا حرکت یک موحد برای کسب مواهب دنیایی نیست گفت: حرکت اصلاحی و هدایتگر برای جذب به خود و دار و دسته جمع کردن نمی باشد. ما با حرکات اصلاحی گره ها را باز کرده و همه را پرواز می دهیم. قرار نیست یک انسان سقف حساب شود و دیگران مثل او یا تحت سیطره او باشند. برای هدایت انسان ها هیچ مرزبندی وجود ندارد. وی تصریح کرد: البته این بسیار اشتباه است که برخی بنام بنده به دیگران فحش داده و اهانت می کنند. این بدتر از این است که به خود من فحش بدهند. زیرا کسی فحش می دهد که اصلا منطقی ندارد و دنبال اثبات خود و قدرت طلبی می باشد. بنده راضی نیستم به نام دفاع از من به هیچ احدی در این عالم توهین شود.


دشمن خلع سلاح شده و به نفوذ روی آورده است

سردار محمدرضا نقدی، امروز 5 آذر ماه در همایش شکوه ایستادگی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اظهار کرد: همان طور که ایشان شهادت دادند بسیج به درخت تناوری تبدیل شده است که نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های دیگر نیز از آن نعمت می‌گیرند، درختی که هر چقدر از رویش آن می‌گذرد میوه‌های شیرین‌تری به دست می‌دهد. وی با اشاره به اینکه آمریکا در استراتژی پس از جنگ نیز شکست خورده است، عنوان کرد: آمریکا در استراتژی پس از جنگ در جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شکست خورده است و پس از آن نیز در فتنه 88 تمام تلاش خود را به کار گرفت اما مردم در 9 دی ماه آن‌ها را سرجایشان نشاندند، در نتیجه آمریکا تحریم‌ها را علیه کشور اعمال کرد تا مردم از پشت دولت کنار روند، اما اکنون می‌دانند که تحریم‌ها بر مردم ایران اثر نخواهد کرد به همین دلیل به نفوذ روی آورده‌اند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن امروز خلع سلاح شده و به نفوذ روی آورده است.

اصلاح طلبان 90 کرسی مجلس را به لاریجانی می دهند!

مصطفی کواکبیان چهارشنبه شب در نشست اصلاح ‌طلبان شهرستان زرند با بیان اینکه باید اکثریت را در مجلس به دست بگیریم، 12 سال اصولگراها جا خوش کردند، بروند استراحت کنند، بابا یکنفسی تازه کنند، گفت: من جایی گفته بودم که ما اصلاح‌طلبان کل 290 کرسی مجلس را می‌خواهیم که لاریجانی پیغام دادند که بابا لااقل یک کرسی برای ما هم نگه دارید، من گفتم اشکالی ندارد، حالا 90 کرسی به شما می‌دهیم، اما از 200 کرسی دیگر کوتاه نمی‌آییم. به گزارش فارس، کواکبیان تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم راهبرد اصلی اصلاح‌طلبان است، هرچه مردم بیشتر شرکت کنند به نفع ما اصلاح‌طلبان است در شرایطی که به سمت اجرایی شدن برجام می‌رویم با توجه به اوضاع منطقه هر چهمشارکت مردم بیشتر باشد، ما دست برتری در منطقه داریم و قدرت ملی ما افزایش می‌یابد، همبستگی ملی ما بیشتر است و مانور بیشتری در عرصه روابط بین‌الملل داریم.

خرازی دیر آمده، زود می‌خواهد برود!

رئیس جبهه اصلاح طلبان در گفتگو با «نسیم» : در صورت عدم حصول توافق با دیگر اصلاح‌طلبان؛ بر اساس منشور خود لیست انتخاباتی ارائه می‌کنیم. محتشمی با اشاره به برخی صحبت ها مبنی بر حضور صادق خرازی در انتخابات مجلس اظهار داشت: صادق خرازی دیر آمدند و خیلی زود می‌خواهند پله‌های ترقی را در عرصه سیاست داخلی کشور طی کنند، ایشان تقریباً سابقه شناخته شده در فعل و انفعالات و فراز و نشیب‌های سیاسی داخل کشور مخصوصاً به عنوان یک شخصیت سیاسی و یک عنصر حزبی ندارند، به نظر می‌رسد باید یک مقداری باید تامل و همراهی کنند. تا شناخت کافی از ایشان در فضای سیاسی کشور به دست آید. عضو جبهه اصلاح طلبان در پایان خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی و آقای ناطق نوری هیچ سنخیتی با اصلاح‌طلبان ندارند و بهتر است که در همان جبهه اصولگرایان کاندیدا شوند.

کنایه فرمانده ایرانی به یک وزیرخارجه

دریادار حبیب‌الله سیاری به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه واکنش نشان داد و گفت: امروز خیلی از این کشورهایی که در مورد ایران اظهارنظر می‌کنند جمع تاریخ آنان به اندازه هویت چندین ساله ایران نمی‌رسد. همین وزیر خارجه یک کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده بود سن او اندازه سن کشورش است. فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور باهویتی است و جایگاه بالایی دارد. جایگاه ما امروز و پس از انقلاب به برکت خون شهدا و پای کار آمدن جوان‌ها افزایش پیدا کرده است.

بازسازی و احیاء خانه پدری مقام معظم رهبری

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از شهر خامنه، بازسازی و احیاء خانه پدری مقام معظم رهبری را بسیار ضروری دانست.اسماعیل جبارزاده در سفر به شهر خامنه، زادگاه پدری مقام معظم رهبری، ضمن تاکید براینکه باید تمامی نواقص و مشکلات شهر خامنه را یک به یک مرتفع سازیم، بازسازی و احیاء خانه پدری مقام معظم رهبری را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: هر گردشگری که نام خامنه را می‌شنود و خامنه را به عنوان مقصد خویش انتخاب می‌کند، حتما به‌دنبال بازدید از یک مکان و یک خانه یا یادگاری از ولایت در شهر خامنه است.وی با تقدیر از ارائه طرح بازسازی خانه پدری مقام معظم رهبری از سوی شهرداری افزود: حتما مساعدت لازم را جهت بازسازی خانه قدیمی پدری مقام معظم رهبری متناسب با آثار موجود و دیده‌ها و شنیده‌های اهالی شهر از بافت فیزیکی آن بنا، ارائه می‌کنیم.

نامگذاری عجیب برای دختر نظامی روس

درحالی که نظامیان روس طی هفته های گذشته در خاورمیانه با تروریست ها دست و پنجه نرم می کنند، درکشورشان شکل دیگری از توجه به رویدادهای سوریه، با نامگذاری یک نوزاد به نام " سوریه " نمود پیدا کرد.تاثیر جنگ سوریه بر جامعه روسیه ظاهرا به حدی رسیده که وقتی یکی ازمادران روس در زایشگاه مسکو نام دختر نوازد خود را "سوریه" گذاشت هیچ‌کس این اقدام وی تعجب نکرد در حالی که برای اولین بار در روسیه چنین اسمی انتخاب می شد.رسانه‌های محلی روسیه اعلام کردند که این نوزاد دختر نیمه دوم نوامبرجاری متولد شده و مادرش همسر یکی از نظامیان عضو نیروی هوایی است که برای مبارزه با گروه‌های تروریستی در سوریه به سر می برد.وی که در انتظار بازگشت همسرش به روسیه است، می گوید که برای انتخاب این نام برای نوزاد دخترش کوچکترین تردیدی به خود راه نداد.علاوه بر"سوریه " در روسیه نام کشورها و مکانهای جغرافیایی دیگر نیز برای کودکان انتخاب شده است که دو دختر به نام روسیه، دو دختر به نام هند، بیزانس و کودکی با نام "قرم" در این کشور نامگذاری شده است نام قرم نیز به خاطر آزاد شدن شبه جزیره قرم روسیه، انتخاب شده است.

آقاتهرانی: حدادعادل و باهنر به ما پیوستند

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه ما از ابتدا با سه ضلع پایداری، موتلفه و ایثارگران کار را شروع کردیم و امروز حدادعادل و باهنر هم در جلسات ما شرکت می‌کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم این جلسات را توسعه دهیم. حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پروسه وحدت اصولگرایی در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: ما جلساتی را با دوستان اصولگرا برگزار و بر سر چند اصول با یکدیگر وفاق کردیم و امیدواریم کسی این توافقات را بر هم نزند و همگی محکم بر سر این اصول بایستیم.وی افزود: اصل اول اینکه بر مبنای ولایت و ولایتمداری بایستیم، با کسانی که فتنه‌گر بودند و در فتنه نقش داشتند همکاری نکنیم و طبق اصول و ارزش‌ها با یکدیگر وحدت کرده و پای آن ایستادگی کنیم.

یکه‌تازی "هما" در تاخیرات پروازی

مطابق جدیدترین آمار سازمان هواپیمایی کشوری ایران‌ایر 60 درصد پروازهای خود را در مهرماه با تاخیر انجام داده و با یک فاصله 8 درصدی نسبت به دومین ایرلاین‌ برتر در تاخیرات پروازی به یکه‌تازی خود مانند ماه‌های اخیر ادامه می‌دهد.تعداد پرواز ایرلاین‌های داخلی بر اساس آمار منتشر شده سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص عملکرد پروازهای داخلی در فرودگاه مهرآباد حاکی از آن است که 13 ایرلاین در مجموع 4591 پرواز را انجام داده‌اند. از این تعداد 1928 پرواز یعنی 42 درصد کل پروازها با تاخیر انجام شده است.در شهریور ماه 4884 پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی از فرودگاه مهرآباد انجام شد که از این تعداد 2374 پرواز معادل 48.6 درصد جزو پروازهای تاخیردار بود.از میان ایرلاین‌ها در شهریور ماه ایران‌ایر یک رکود دست‌نیافتنی از خود بر جای گذاشت؛ این شرکت در آخرین ماه تابستان 657 پرواز را انجام داده بود که از این تعداد 537 پرواز یعنی 80 درصد با تاخیر و تنها 20 درصد (130 پرواز) به موقع انجام شده است.در مهرماه تعداد پروازهای ایران‌ایر 642 پرواز کاهش یافت. در اولین ماه پاییز هواپیماهای هما 384 پرواز یعنی 60 درصد کل پروازهای خود را با تاخیر انجام دادند. این آمار در نوع خود جالب توجه است چراکه ظرف یکماه میزان پروازهای تاخیردار ایران‌ایر 20 درصد کاهش یافته است.در این ماه شرکت‌های تابان، ایرتور، آسمان، زاگرس و نفت به ترتیب با 52، 52، 49، 48 و 39 درصد در رتبه‌های دوم تا ششم فهرست برترین‌های پروازهای تاخیردار قرار گرفته‌اند.

لاریجانی و ناطق نوری هیچ سنخیتی با اصلاح‌طلبان ندارند

محتشمی با اشاره به برخی صحبت ها مبنی بر حضور صادق خرازی در انتخابات مجلس اظهار داشت: صادق خرازی دیر آمدند و خیلی زود می‌خواهند پله‌های ترقی را در عرصه سیاست داخلی کشور طی کنند، ایشان تقریباً سابقه شناخته شده در فعل و انفعالات و فراز و نشیب‌های سیاسی داخل کشور مخصوصاً به عنوان یک شخصیت سیاسی و یک عنصر حزبی ندارند، به نظر می‌رسد باید یک مقداری باید تامل و همراهی کنند. تا شناخت کافی از ایشان در فضای سیاسی کشور به دست آید.

عضو جبهه اصلاح طلبان در پایان خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی و آقای ناطق نوری هیچ سنخیتی با اصلاح‌طلبان ندارند و بهتر است که در همان جبهه اصولگرایان کاندیدا شوند.

لایحه شفاف سازی را به انتخابات مجلس دهم می رسانیم

عضو فراکسیون رهروان ولایت از امضای ۱۱۵ نماینده برای بررسی فوری لایحه شفاف سازی هزینه نامزدهای انتخابات در صحن علنی خبرداد.عباس قائد رحمت در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارتباط با موضوع دو فوریت طرح شفاف سازی منابع مالی و هزینه های انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شوراها ۱۱۵ نفر از نمایندگان طبق تبصره ۲ ماده ۱۰۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس نامه ای را امضاء کردند و در وقت مقرر تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد تا این لایحه خارج از نوبت وارد دستور صحن شده و تا قبل از انتخابات مجلس دهم تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه شفاف سازی هزینه نامزدهای انتخاباتی خواست دولت ، مجلس و مجموعه نظام است، افزود:امیدواریم که این اتفاق هر چه سریع تر رخ دهد.نماینده مردم دورود و ازنا ادامه داد: بعضی از نمایندگان در محتوا بحث هایی داشتند و به همین دلیل به دو فوریت لایحه رای ندادند و معتقد بودند که فرصت را از آنها می گیرد در حالی که باید این لایحه را دقیق، جامع و متقن بررسی کرد.قائد رحمت تاکید کرد: نیازمند قانونی هستیم که ماندگاری بیشتری داشته باشد و مجبور نباشیم سال آینده دوباره اشکالات آن را رفع و اصلاح کنیم و یا قانون روی زمین بماند و به درستی اجرا نشود؛ بنابراین خواست نمایندگان این است که این لایحه به خوبی چکش کاری و بررسی شود و پیشنهادات آن ها نیز در صورت لزوم به لایحه اضافه شود تا وقتی به صحن می آید،قانون دقیقی باشد.

بعضی‌ها خواب شورای رهبری را می‌بینند

حجت‌الاسلام علی رضایی صبح امروز در جمع 5 هزارنفری بسیجیان ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: در زمان وقوع فتنه بعضی فهمیدند حق با مقام معظم رهبری است و عده‌ای نیز در آن شرایط سکوت اختیار کرده و از باطل حمایت کردند و پس از گذشت دو سال به‌طور مجدد وارد میدان شدند و قصد فتنه‌انگیزی دیگری را در سر دارند.وی خاطرنشان کرد: عده‌ای با مطرح کردن شورای رهبری درصدد انتخاب و معرفی افراد خاصی از طیف خود را دارند که بدانند این ترفند آنان باز نیز با حضور بسیجیان و ولایتمداران با شکست روبه‌رو می‌شود.

«خطرناکترین نوع نفوذ» از نگاه احمد توکلی

احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس، ضمن یادداشتی کوتاه در کانال تلگرامی‌اش به موضوع «نفوذ» از منظری دیگر پرداخته است.

«خطرناک‌ترین و مهمترین نوع نفوذ که برای دشمن کم‌هزینه و برای ما پرهزینه است پذیرش تئوری‌هایی در اقتصاد و سیاست است که با تعقیب آنها در درجه اول منافع دشمنان ما تأمین می‌شود. این، بازی در زمین دشمن است و هیچ استقلالی در آن نخواهد بود و به هضم در سیستم اقتصاد جهانی خواهد انجامید.در مدل اقتصاد نئوکلاسیک عدالت بحث ثانوی است و اصل این است که رشد اتفاق بیفتد. موضوع سیاستگذاری حکومت‌ها رشد است و اگر گرفتار شدند به‌سراغ کم کردن نابرابری می‌روند. این مدل مورد حمایت نهادهای اقتصادی بین‌المللی یعنی سازمان تجارت جهانی، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی است و سیاست تعدیل اقتصادی بر اساس آن تعبیه شده است، نتیجه آن هم همین است که می‌بینیم یعنی ثروت‌ها در جهان به‌سمت کشورهای بزرگتر و در داخل خود کشورها به‌سمت اغنیا سوق می‌یابد. حال اگر کسانی این نظریات را به‌عنوان یک فکر علمی بپذیرند و برای آن سازماندهی کنند و بخواهند آن را در کشورشان اجرا کنند، این افراد محل نفوذ دشمنند نه اینکه خودشان با دشمنند.این کم‌هزینه‌ترین راه نفوذ است که عده‌ای از دانشمندان کشور را متقاعد سازند که مدلی را دنبال کنند که نتیجه آن تأمین منافع غرب است. البته من اعتقاد ندارم که تمام افرادی که دارای این تفکرات هستند محل نفوذ غرب‌اند اما قطعاً تفکری را از دشمن پذیرفته‌اند که نتیجه آن همان است که دشمن می‌خواهد با هزینه بیشتری نفوذ کند.»

چه تعداد از ایرانی ها زندانی اند؟

پورمحمدی وزیر دادگستری گفت : در ایران از هر 100 هزار نفر 269 نفر زندانی اند که این آمار بالاتر از میانگین جهانی و نگران کننده است.

دلار دولتی رکورد شکست

قیمت دلار دولتی در ایران با رکورد شکنی به 3000 تومان رسید.به گزارش خبرنگار عصرایران، براساس قیمت اعلام شده در سایت های اینترنتی بانک مرکزی ایران و بانک ملی ایران، قیمت فروش دلار دولتی 3 هزار تومان اعلام شده است.هم اکنون قیمت دلار در بازار آزاد تهران حدود 3600 تومان است که با قیمت دلار دولتی حدود 600 تومان اختلاف قیمت وجود دارد. در سایت اینترنتی بانک مرکزی ایران، قیمت هر دلار آمریکا 30027 ریال و در سایت اینترنتی بانک ملی ایران هم قیمت فروش هر دلار آمریکا 30162 ریال است.این برای نخستین بار است که قیمت هر دلار آمریکا در بانک های دولتی ایران به رقم 3000 تومان می رسد.

نخست‌وزیر جدید لهستان پرچم اتحادیه اروپا را برداشت

بئاتا شدوو، نخست‌وزیر جدید لهستان در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران پرچم اتحادیه اروپا را از محل برپایی این نشست حذف کرده است.به گزارش بی بی سی، طبق سنت، در هنگام سخنرانی روسای کشورهای اتحادیه اروپا در کنار پرچم هر کشور، پرچم اتحادیه اروپا نیز قرار داده می‌شود اما در اولین نشست مطبوعاتی خانم شدوو با خبرنگاران، تنها پرچم لهستان دیده می‌شد.خانم شدوو گفته است او چون تنها در باره مسایل لهستان می‌خواست با روزنامه‌نگاران صحبت کند، برای همین تنها در کنار پرچم لهستان حاضر شد.گای ورهوفشتات، رهبر گروه لیبرال‌ها در پارلمان اروپا در شبکه‌های اجتماعی پرسیده است: "پس پرچم را نمی‌خواهید اما همچنان پول اتحادیه اروپا را می‌خواهید؟"حزب قانون و عدالت که نخست‌وزیر لهستان به آن تعلق دارد، نسبت به دولت‌های قبلی این کشور بیشتر منتقد اتحادیه اروپا و سیاست‌های آن است.دولت جدید لهستان اعلام کرده که با اسکان هفت هزار پناهجوی سوری را که قبلا با ورود آنها موافقت کرده بود، مخالف است و پذیرای این افراد نخواهد بود.

واکنش عارف به ادعای کارگزاران

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان همچنین با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند با یک فهرست در انتخابات حضور پیدا کنند، گفت: باید از طرح مسائلی که به هم‌گرایی اصلاح‌طلبان آسیب جدی می‌زند پرهیز کرد و تاکنون جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با همدلی و هم‌گرایی همه احزاب و شخصیت‌های عضو برگزار شده و حضور نداشتن برخی احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب در این شورا به معنای نادیده گرفتن آنها نیست و حتما در کارگروه‌های مختلف از نظرات این بزرگواران استفاده خواهد شد.وی تصریح کرد: هیچ حزب و تشکلی نمی‌تواند خود را محور یک جریان بداند و در بدنه اصلاح‌طلبان خروجی تمام تصمیمات براساس خرد جمعی صورت می‌گیرد.به گزارش تسنیم، چندی پیش محمد عطریانفر عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با تسنیم به طور ضمنی از نوعی حق محوریت کارگزاران در بین اصلاح‌طلبان سخن گفته بود. این اظهارات عطریانفر بلافاصله با واکنش‌های منفی متعددی در بین اصلاح‌طلبان روبرو شد.

شهادت 188 شیعه ایرانی در سوریه

سردار حسن کریم پور در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با اشاره به شهادت 188 شیعه ایرانی در سوریه، تأکید کرد: خون شهدا در دنیا مشت محکمی را بلند کرده و می‌گوید تنها ملتی که در مقابل استکبار می‌ایستد ایرانی‌ها هستند و اگر مبارزه حق و باطل نبود این مدال از طرف امام زمان(عج) بر سینه محبان شهدا زده نمی‌شد و مادران و دوستداران شهدا بدانند که شهدا همواره زنده‌اند. به واسطه خون شهدا همه ابرقدرت‌ها اعلام کردند که ایرانی‌ها به عنصر چهارم دست یافته و طبیعت را به جنگ با ما می‌فرستند بر پایه همین تفکر زمانی که هواپیمای دشمن به طبس وارد شد طوفان شن به خاطر خون شهدا به جنگ با دشمن رفت و نابودش کرد.

منتظر تکذیب جدید مترو باشید

چندی پیش شاهد انتشار تصویری از مصرف آزادانه مواد مخدر در مترو بودیم و اکنون به تازگی تصویری در فضای مجازی دست به دست می شود که حکایت از پاستور بازی چند دختر جوان بر روی زمین یکی از ایستگاه های مترو دارد. البته ممکن است مثل ماجرای استعمال شیشه در مترو، روابط عمومی مترو این تصاویر را تکذیب کند.


افشاگری عجیب علیه فوتبالیست مشهور/ پیغام لاریجانی برای تصاحب کرسی‌های اصلاح‌طلبان/کنایه فرمانده ایرانی به یک وزیرخارجه/امریکا از راه ساندویچ وارد می‌شود/هشدار عارف به گروه‌های خودسر

امریکا از راه ساندویچ وارد می‌شود

آیت الله سیداحمد خاتمی امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان کرمان با بیان اینکه اگر بسیجیان در کربلا بودند امام حسین علیه السلام تنها نمی‌ماند و آینده بشریت به وجود بسیجیان مفتخر است افزود: بسیجیان هستند که سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد. وی با بیان اینکه هرجا که آمریکا خواسته به کشوری وارد شود، از راه مک دونالد و ساندویچ وارد شده و از همان زمان روزنه نفوذ را باز کرده است تصریح کرد: برجام با تایید مقام معظم رهبری و شروط معظم له مورد تایید است و پرونده برجام با این شروط بسته شده و ملت ما برجام را فقط با شروط مقام معظم رهبری تایید کرده، می‌کند و خواهد کرد.

تیتر عجیب سایت نزدیک به احمدی نژاد برای گشت ارشاد

در پی انتشار خبر برخورد گشت ارشاد با افرادی که شئون اخلاقی را رعایت نمی کنند، سایت دولت بهار که نزدیک ترین رسانه به محمود احمدی نژاد است، به آن واکنش نشان داد.


افشاگری عجیب علیه فوتبالیست مشهور/ پیغام لاریجانی برای تصاحب کرسی‌های اصلاح‌طلبان/کنایه فرمانده ایرانی به یک وزیرخارجه/امریکا از راه ساندویچ وارد می‌شود/هشدار عارف به گروه‌های خودسر

هشدار عارف به گروه‌های خودسر

رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: ورود اعضای بسیج به جناح‌بندهای سیاسی لطمات جبران ناپذیری به این نهاد ارزشی می‌زند و جریان‌های سیاسی هم نباید برای اهداف جناحی خود از بسیج استفاده ابزاری کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه پیش آمده در جریان برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در قرچک ورامین با قدردانی از ورود به موقع وزارت کشور به این مساله، گفت: همه جریان‌های سیاسی باید بتوانند در چارچوب قانون نشست‌ها و همایش‌های خود را آزادانه برگزار کنند و هیچ گروهی حق ندارد مانع برگزاری همایش‌های قانونی شود. اگر هر جریانی به خود اجازه دهد مراسم‌های رقیب را بر هم بزند آرامش کشور به چالش کشیده می‌شود و مطمئنا تبعات بر هم خوردن آرامش کشور بر عهده کسانی است که می‌خواهند در آستانه انتخابات مجلس جو کشور را متشنج کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر